Sein middag?

Lanterne

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Aprillykke 2017
❤️Mailykke 2022❤️
Er det flere her som spiser middag seint? Vi spiser vanligvis rundt 18-19-tiden, siden vi begge er hjemme seint fra jobb. I dag venter vi fortsatt på at maten skal bli ferdig. Dere med små barn fra før, spiser dere alltid middag sammen i fire-tiden, eller hender det at dere som foreldre spiser middag etter at småen er lagt?

Vi spiser gjerne mellom 16-17 på hverdagene. På helg blir det litt senere men da har vi gjerne en god luch på dagen. Vi spiser middag alle sammen nå som sønnen vår er 4,5 år men når han var i 1-2 års alderen spiste vi noen ganger middag etter han hadde lagt seg hvis det var noe han ikke spiste. Synes det er viktig at man spiser sammen som en familie når man har en travel hverdag med jobb og barnehage.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi spiser også middag i 16.30-17 tiden her på hverdager, og litt senere i helgene :) Men nå er snuppa blitt 4 så da spiser vi alltid middag sammen, men når hun var liten spiste vi sene middager etter hun hadde lagt seg innemellom :)

Vi spiser altid i 17 -17.30
Tiden

Her blir det også seint mange dager da vi nå har litt forskjellig dagsrytme med skole og/eller jobb, trening osv. Det går helt fint nå, men når vu blir tre gleder jeg meg til middag sammen i skaplig tid alle tre som en familie :)

Hos oss hender det at vi snur litt om på måltidene dersom det er vanskelig å samle alle, evt vi skal lage noe fancy til hverdags. Da kjører vi brødskive til middag og middag til kvelds :)

Seint her og. Mellom 17.00 og 19.00:) Spørs kor seint me jobba:)

Spiser som oftest i 16-17 tiden her. Senere på sommeren når mannen jobber lengre dager. Hva mannen gjør når jeg har seinvakt vet jeg faktisk ikke :-P men da spiser jeg på jobb..

Middag blir som regel mellom 17-19 her og.

Her unngår vi "tung" middag sent.. Spiser middag hele familien i 16 tida og brødkvelds - også hele familien, ca 19.30

Pleier å spise middag ca kl 17. Fint tidspunkt, passer godt med kveldsmat halv ti :)

Hos oss hender det at vi snur litt om på måltidene dersom det er vanskelig å samle alle, evt vi skal lage noe fancy til hverdags. Da kjører vi brødskive til middag og middag til kvelds :)
Høres veldig praktisk ut. Vi tar oss også gjerne en brødskive hvis middagen kommer til å ta lang tid.

Her blir det også seint mange dager da vi nå har litt forskjellig dagsrytme med skole og/eller jobb, trening osv. Det går helt fint nå, men når vu blir tre gleder jeg meg til middag sammen i skaplig tid alle tre som en familie :)
Jeg har også lyst til at vi spiser middag samlet, men det blir nok som de første her skrev, at felles middag blir når babyen er blitt litt større.

Back
Topp