Seeeeeen ul...

Putle

Flørter med forumet
Urk...[&:]

Konstaterer at jeg foreløpig er sistemann inn på Ul i følge lista vår. Har ikke ul før 20. mai!

Synes det er leeenge å vente.

Trodde ul skulle være mellom uke 16-19, og jeg har fått i uke 21+3. Er det ikke noe med det at man skal være på Ul innen så og så mange uker, for da er babyene omtrent like store? Noen som vet?

Får vel bare smøre meg med tålmodighet og glede meg på alle dere andres vegne enn så lenge....[;)]

Uff ja, kjedelig å vente! Jeg har 27 april, da er jeg i uke 20. Men så "trøster" jeg meg med at sannsynligvis, hvis alt går som normalt i svangerskapet, blir jo dette siste gang man ser bebisen før den blir født. Så er litt greit at det blir litt sent og tenker jeg [;)]

Det var leeeeeeeeenge til ja... [8|] ja de sier jo d er ideelt mellom uke 17 og 19... de vokser jo fort etter d. Kjedelig å vente så lenge[&:]
Du kan jo vurdere å ta UL privat hvis du kommer en tur til byen? [;)]
Er jo verdt pengene og så kan du jo komme innom. hehe

stakkar deg da.. men husk tiden går fort!!  synes ikke det er lenge siden jeg fikk brev om ul, og da var det nesten 2 mnd til ul!  nå er det bare 2 uker igjen! :)

Jeg også får nok sen ul, jeg vet ikke enda når en gang.. Får vel en telefon neste uke håper jeg, ellers så må jeg ringe dem! Her er det normalt å ha det mellom 20 og 24 da, men håper jeg i alle fall har det i uke 20 el 21..som blir rundt da du skal ha.. Kjedelig å vente så leenge ja, men vi får håpe tida går fort[:)]

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

Da ville jeg ringt dit du skal for å høre.
For det er egentlig for sent for å kunne fastsette rett termin.

Hvis det er meg du tenkte på så får jeg nok ikke noe tidligere enn uke 20.. Jeg er i USA for tiden og her gjør de ting litt annerledes enn i Norge. De la inn bestilling på ultralyd da jeg var hos legen på mandag, og de som driver med ultralyd skal så ringe meg innen 5 virkedager for å si når det blir..

ORIGINAL: Lisemor83

Da ville jeg ringt dit du skal for å høre.
For det er egentlig for sent for å kunne fastsette rett termin.

Hvis det er meg du tenkte på så får jeg nok ikke noe tidligere enn uke 20.. Jeg er i USA for tiden og her gjør de ting litt annerledes enn i Norge. De la inn bestilling på ultralyd da jeg var hos legen på mandag, og de som driver med ultralyd skal så ringe meg innen 5 virkedager for å si når det blir..

Tenkte på hi som ikke har fått før i uke 22[8D]
Spennende om du får før da[:)]Men har dere ikke når dere er 12 uker også?
Eller er det andre land mon tro[8|]

Var litt usikker på hvem av oss du mente..siden jeg og skrev at jeg sku evt ringe og jeg også kan få det senere enn hi skal..hehe..[8D] Uansett så håper jeg nå det ordner seg for hi, kan kanskje lønne seg for hu å ringe ja i tilfelle hu kan komme inn tidligere.. Vi har også ultralyd rundt 10-12 uke, så jeg var inne da jeg var 10 uker på vei.. [:)]

Det er kjedelig da...
Hadde ikke før i uke 25 med forrigemann, så va veeeeldig påpasselig denne gangen at jeg fikk tidsnok.

Back
Topp