L Linda76 Elsker forumet 16 Des 2007 #1 Må bare legge ut noen bilder her, det første er av alle de fire vakre barne mine!!<3 Barna mine<3 "Er alt okei??"....[:D] "Åååå, ska vi kose??"...[8D]
Må bare legge ut noen bilder her, det første er av alle de fire vakre barne mine!!<3 Barna mine<3 "Er alt okei??"....[:D] "Åååå, ska vi kose??"...[8D]
M ***Mariana*** Flørter med forumet 16 Des 2007 #2 [:D][:D] Så søte de er, alle sammen! [:D][:D] Tror det er sant som de sier, at hunden er menneskets beste venn.... disse to er jo bestevenner alt! [:D]
[:D][:D] Så søte de er, alle sammen! [:D][:D] Tror det er sant som de sier, at hunden er menneskets beste venn.... disse to er jo bestevenner alt! [:D]
lille mæ Elsker forumet 16 Des 2007 #3 førr nån nydelie barn du har linda!!!!åsså synns æ voffsien din e så tøff!!!!har så mange rare utrykk!![:)][8D]
førr nån nydelie barn du har linda!!!!åsså synns æ voffsien din e så tøff!!!!har så mange rare utrykk!![:)][8D]
L Linda76 Elsker forumet 16 Des 2007 #4 Ja hen er en vakker ting den der hunden min!![:D] Har flere morsomme bilder av han, kan jo legge ut noen etter hvert hvis dere vil se?! Ja det er rart med de hundene hvor flinke de er med mennesker, både små og store!! Fint bilde av dine to småtroll, Mariana!![:)]
Ja hen er en vakker ting den der hunden min!![:D] Har flere morsomme bilder av han, kan jo legge ut noen etter hvert hvis dere vil se?! Ja det er rart med de hundene hvor flinke de er med mennesker, både små og store!! Fint bilde av dine to småtroll, Mariana!![:)]
Marie__ Gift med forumet 16 Des 2007 #5 ORIGINAL: lillemeg85 Så herlige barn!! Og jeg ler hver gang jeg ser voffen din! Herregud for en herlig hund!! [:D]
ORIGINAL: lillemeg85 Så herlige barn!! Og jeg ler hver gang jeg ser voffen din! Herregud for en herlig hund!! [:D]
L Linda76 Elsker forumet 16 Des 2007 #9 Syns det var så kult da han gikk fot sammen med dattra mi på 10 år, lille jenta og svære hunden!!
Marie__ Gift med forumet 16 Des 2007 #11 Måtte berre ligge inn eit bilde av str på min hund..DEN forskjellen da[:D] Tenk visst de hadde truffet på hverandre[:D][:D][:D][:D]
Måtte berre ligge inn eit bilde av str på min hund..DEN forskjellen da[:D] Tenk visst de hadde truffet på hverandre[:D][:D][:D][:D]