Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Det var en utrolig god følelse[:)]ORIGINAL: enit
Hei og takk for alle god tur ønskene.
Vi hadde det super fint, og savnet gikk bedre enn forventet- var så utslitt etter shopping osv at når jeg hadde lagt meg i senga så jeg sluknet som et lys. Fikk handlet en del tøft tøy, væske og en cute liten matboks til Marcell osv.
Det lekkre hotellet, var finere enn bryllupssuietn vi hadde til bryllupet. vet ikke hvor stort det var, men kan tippe en 60 kvaderat. Det var eget kjøkken og stue i ett på hvert rom å så et svært soverom, og et nokså lite bad, men badekar og nymodernet. eget treningstudio på hotellet[:D](ikke det at vi fikk bruk for det)
den første kvelden gikk vi på en italiensk restaurant- har aldri i mitt liv fått så god italiensk mat og jeg har vært i Italia. Og den siste kvelden bestilte vi opp indisk mat på rommet og hadde anisktsmasker og så på film- super koselig. Alle bør absolutt unne seg en slik tur i ny og ne.
Var så skjønt å komme hjem igjen da, Sambo hadde holdt Marcell våken til jeg kom. Og han begynte å grine av glede da han så meg for han smile samtidig og kastet seg rundt halsen min, kikket litt på meg og klemte seg inntil meg igjen. Det var en utrolig god følelse[:)]