secret santa

Er dette type "kjedebrevkonsept" eller at bre vi som er her inne skal kjøpe hyggelig gave til en, men at man gir en en og får av en annen?
Det lurer jeg også på. Trodde egentlig at det kun var for folk her inne... Er ikke så lysten på å sende ut til masse folk egentlig.

Det lurer jeg også på. Trodde egentlig at det kun var for folk her inne... Er ikke så lysten på å sende ut til masse folk egentlig.

Blir som kjedebrev. Man sender meldingen øverst i innlegget videre på melding til andre som man får tilsendt av trådstarter. De som ønsker å være med sender da gave til den som sendte deg melding, man skriver seg selv opp på nr to, slik at de som mottar meldingen videre sender gave til den du har valgt skal få gave. Man sender da en gave og muligheten for at andre ukjente sender din utvalgte gave osv osv. Så det blir kjede. Men det er jo det som er moro. Mm vet jo ikke hvor mange den du har vervet får til å verve så kan jo hende det ikke kommer noe også men likevel moro synes jeg. Jeg trodde også det var internt her inne først men innså jo at det ikke var det.

Last edited by a moderator:
Åja, da tror jeg at jeg dropper å bli med allikevel. Trodde det var internt og jeg har ikke Facebook!

Jeg også. Trodde det var for oss er inne :/

Jeg trodde også det var for oss her inne. Jeg blir heller ikke med.

Back
Topp