secret santa

Linn123

Flørter med forumet
Hei :) tenker dette kunne vært moro! Noen som vil være med på å sende julegaver ( secret santa) alle kan være med uansett hvor i verden man befinner seg :) slik gjør vi det; vis at du vil være med ved å skrike i kommentarfeltet så sender jeg deg en personlig melding med informasjonen om hvem du skal sende en gave til og om veien videre :) man kjøper en gave til en ca 100 kr (10$) så får man 36 gaver tilbake ( selvom den store gleden er å gi ) har selv blitt med på dette via min forrige termingruppe :)

Hei :) hadde dette med lille N på annet forum og det var moro :D er med :)

Min feil! Det står at en skal sende til alle som har meldt seg på. Nå har jeg endelig forstått at jeg skal sende til nye som jeg har "vervet" ;-) så da skal dere se bort i fra min melding :-) beklager

så gøy at dere vil bli med på secret santa, dette blir morro :) har alle klart va de skal gjøre nå?

Så da skal man sende til...? Skjønte ikke dette opplegget, hehe

Så da skal man sende til...? Skjønte ikke dette opplegget, hehe
du skal sende gave til nr 1 på lista som jeg har sendt til deg på innboksen. etterpå setter du nr 2 på lista som nr 1 og deg selv som nr 2. de nye du har "vervet" med på secret santa får tilsendt den nye oppdaterte lista med forklaring. var dette forståelig?

Er dette type "kjedebrevkonsept" eller at bre vi som er her inne skal kjøpe hyggelig gave til en, men at man gir en en og får av en annen?

Back
Topp