Secret eater

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Er du en secret eater? Har nettopp sett en episode, og må nok innrømme at jeg er det.

Spiser nok mer enn jeg I utgangspunktet tror, hehe. Spesielt når jeg lager mat. Blir mye prøvesmaking da :D

Er du en secret eater? Har nettopp sett en episode, og må nok innrømme at jeg er det.

Spiser nok mer enn jeg I utgangspunktet tror, hehe. Spesielt når jeg lager mat. Blir mye prøvesmaking da :D
Jepp, det er jeg:rolleyes:

Nei, jeg holder det ikke hemmelig at jeg spiser for mye sukker og drit :P

Hvis det betyr du holder hemlig hva du spiser så dessverre ja...

Hehe, her holdes ingenting hemmelig på spisefronten, men det kunne kanskje vært litt smart noen ganger ;)

Tjaaa.. Holder det vel ikke hemmelig, men spiser mer alene enn med andre..

Kan vel bli litt mer søtsaker om jeg er alene ja. Men er ikke noe jeg bevisst prøver å skjule. :p

Jeg er det. Og jeg gjemmer den usunne maten fra mannen, i tillegg til å skjemme meg etterpå.

Rareste er at jeg er 100 prosent klar over situasjonen, men akkurat i gjerningsøyeblikket er jeg virkelig ikke meg selv. Føles ofte ut som tvang.

Nja... Jeg er en eater. :p Jeg spiser alt for mye, og klarer ikke å la godis ligge i skapet. Spiser hele tiden, og er alltid den som forsyner meg flere ganger av kake og dessert. Prøver å ta meg sammen og i alle fall spise sunt... :/

Back
Topp