Secret Agent er meg!

Joffen

Gift med forumet
VIP
Ja, da kommer jeg ut av skapetHar vært på ul på sykehuset i dag og foreløpig ser alt bra ut med begge to, så nå håper vi at det fortsetter sånn! Skal inn på ny ul om 3 uker, og håper da vi får vite kjønnHvis ikke blir det på ordinær ul i midten av juli at vi får vite det...Forhåpentligvis!

I mrg er det 6 mnd siden vi mistet Loke, og nå sitter jeg her med to i magen...Er mange som sier at det må være skjebnebestemt...Hvem vet?

 
Hihihi!!! :-D Endelig kom du ut av skapet! Vi er heldige som har deg her hos oss! At du skal ha to er virkelig fantastisk. Hvis det finnes en Gud, må det være hans belønning til deg. :-)
 
Jeg vet ikke hvem du er fra før, men leste historien om Loke! Utrolig trist! Ord strekker liksom ikke til !!:( Men, tvillinger!!!!! Fantastisk!!! Ingen kan si at skjebnen ikke finner veien hvor den trengs!!! <3>
 
Så bra at alt gikk bra på UL!:) Jeg kjenner deg ikke fra før, leste historien din nettopp.. Og satt å gren og hulket.. Veldig sterk historie, med mange inntrykk.. Må si at du virker som en veldig sterk person!Og jeg håper så indelig at du får to friske og nydelig barn :) Og ja, kan virke som det er skjebnebestemt :)<3 Takk for at du delte historien din! Vi har så mye å være takknemmelig for som vi ikke tenker over hver dag.. 
 
Tusen takk, jenter<3 Jeg var aktiv på november-10 med sønnen min Lucas, og så var jeg på april-12 med Loke. Så har ikke vært så veldig aktiv utenom terminforumene
Hadde aldri trodd at jeg skulle få baby i 2012 siden det var Loke sitt år, men at jeg nå skal få 2 stk er ikke annet enn et mirakel<3
 
Håper å lese flere positive innlegg fra deg fremover :) Og alt alt står bra til med deg og svangerskapet ! :) Har tvillinger selv, er fantastisk:) Så du har masse godt i vente! krysser finger for at alt går bra med deg:)
 
Har lest om Loke tidligere...
Så utrolig flott med to i magen nå, det må jo være sjebnen!!!!
 
Hadde en liten misstanke ;) Hurra!!! :D :D
 
Velkommen fram i rampelyset!
Så godt å høre at kontrollen gikk bra! Du skal se at det er en av hver der inne også ;)
Skal bli kjekt å følge deg fram til ventetiden er over. Føler liksom at jeg kjenner deg allerede siden vi har så like historier :) Godt å vite at en ikke er helt alene med erfaringene sine, om du skjønner :) Blir så spennende å følge med på tvillingene dine siden jeg har alt ferskt i minne. (Tror eg)


 
Jeg var også på november-10, så ble glad da jeg skjønnte at vi var flere som havnet her inne.  Hadde et annet nick der da :) Gratulerer så masse med tvillinger i magen. Spennende!!! :D
 


frkjahn skrev:
Velkommen fram i rampelyset!
Så godt å høre at kontrollen gikk bra! Du skal se at det er en av hver der inne også ;)
Skal bli kjekt å følge deg fram til ventetiden er over. Føler liksom at jeg kjenner deg allerede siden vi har så like historier :) Godt å vite at en ikke er helt alene med erfaringene sine, om du skjønner :) Blir så spennende å følge med på tvillingene dine siden jeg har alt ferskt i minne. (Tror eg)



Takk kjære deg<3 Ja, vi har veldig like historier...Og det er godt på en måte! Selv om jeg ikke unner min verste fiende å gå igjennom det samme.

Du får komme med dine erfaringer om tvilling-svangerskap;) Og ja, jeg håper på ihvertfall en jente! Så da er det beste en av hver:)
 
Siden jeg har en av hver får du og det skal du se ;) DA ler jeg høyt altså! Eller grøsser litt også kanskje :) Neida, de kommer de som kommer, bare de e friske og raske begge to. Unike og spesielle blir de uansett!
 
Hvor ble den fine tickeren din med de 2 snurrende babyene av?? Blir så glad hver gang jeg ser den!!
 


frkjahn skrev:
Hvor ble den fine tickeren din med de 2 snurrende babyene av?? Blir så glad hver gang jeg ser den!!


Den var på den andre brukeren. Glemte den helt! Skal prøve å finne den igjen
 


mittønske skrev:
Jeg var også på november-10, så ble glad da jeg skjønnte at vi var flere som havnet her inne.  Hadde et annet nick der da :) Gratulerer så masse med tvillinger i magen. Spennende!!! :D


Hvem er du da??? Vet jeg det egentlig?
 
For en utrolig sterk og trist historie om Loke. Sitter her med tårer i øynene....

Men utrolig fantastisk med tvillinger i magen:) Signerer jentene over altså, dette må jo bare være skjebnebestemt
 


Joffen skrev:
Jeg er toegget tvilling selv



Åja, er du det ja! :D Hihi, så koselig da!
 
Back
Topp