Second breakfast?

Evette

Gift med forumet
Amdre små som daglig spiser 2 frokoster? I hverdagen spiser mine noe hjemme før vi kjører til bhg for å unngå at de blir bilsyk. Og det har dem begynt med i helgene og. Spiser et knekkebrød eller en skive, for å deretter være utsultne et par timer etterpå. Men da spiser de mye!

har ingen små, men jeg spiser fort 2 ganger før lunsj :)

Ja har hendt seg her og at spesielt minstemann spiser litt hjemme og så resten av frokosten i barnehagen :)

Ja mine spiser frokost hjemme før de drar til barnehagen og spiser frokost. Det tar 1,5 time til barnehagen så de har jo vært våken i manhe timer før fokost i bhg kl9.

Ja, for de spiser i barnehagen 8.30, men dersom jeg skal levere vesla før jeg drar på jobb må jeg vekke henne 6.30, og leverer henne ca. 7.20 i bhg. Syns jo to timer er lenge å være oppe før frokost, og det er jo over en time i bhg før mat. Så da pleier hun å spise en yoghurt eller en banan eller noe lett hjemme om morgenen.

Min 2 åring får fortsatt varm melk morgen og kveld. Og frokost i barnehagen ca halv ni. I helgene gjør vi det samme, først melk, også ordentlig frokost en times tid senere. (Jeg er veldig glad i melk jeg også, og nå som jeg er gravid igjen kjenner jeg at jeg må ha mat fort når jeg står opp, så jeg drikker gjerne en kopp varm melk samtidig med vesla, he he)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når ungene stod opp før fuglene fiser måtte de ha to frokoster. Da spiste de ofte yoghurt til et av måltidene.

Nå er det stort sett bare en frokost, men i helgene får de kanskje en når de står opp, for så å få mer når vi spiser vår..

Minsten gjør. Han er som regel ikke supersulten med en gang han våkner. Blir ofte en yoghurt og feks en kavring da, også frokost en time og to etterpå.

Back
Topp