Sebra Kili

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Jeg får kjøpt en brukt Sebra Kili seng, men ser de har sluttet å selge madrasser til denne.

Andre som har kjøpt denne sengen brukt som har noen gode tips?
Tenkte kanskje å kunne skjære til en madrass fra en større skummadrass(?)

Ser at man får kjøpt madrass til Sebra sengen hos Jollyroom og Sprell. Ellers kjenner jeg noen som har skjært til med madrass kjøpt hos Ikea. Funka fint det sa de :)

Nå har vi ikke sebra kili, men originalen Juno. Etter mye googling ser jeg at vi må bestille madrass fra Danmark. Det koster vel raskt 1500.-, men så arver vi jo sengen også.

Ellers ville jeg bestilt den Jollyroom har inne og heller returnert om den ikke passer, men tror nok den skal passe. Er vel den nyeste (husker ikke navnet) som ikke passer i Kili.

Og godt valg av seng frøken ❤️

Ser at man får kjøpt madrass til Sebra sengen hos Jollyroom og Sprell. Ellers kjenner jeg noen som har skjært til med madrass kjøpt hos Ikea. Funka fint det sa de :)
Nå har vi ikke sebra kili, men originalen Juno. Etter mye googling ser jeg at vi må bestille madrass fra Danmark. Det koster vel raskt 1500.-, men så arver vi jo sengen også.

Ellers ville jeg bestilt den Jollyroom har inne og heller returnert om den ikke passer, men tror nok den skal passe. Er vel den nyeste (husker ikke navnet) som ikke passer i Kili.

Og godt valg av seng frøken ❤️

Har også funnet madrassene på Jollyroom og Sprell, men står ganske tydelig i teksten at de kun passer til nyeste senga, og ikke Kili og Juno.

Men Babybanden hadde!! Til 600 kr! :D Ikke orginal madrass riktignok men laget for Kili :)
Den het TigerTex btw :)

Har også funnet madrassene på Jollyroom og Sprell, men står ganske tydelig i teksten at de kun passer til nyeste senga, og ikke Kili og Juno.

Men Babybanden hadde!! Til 600 kr! :D Ikke orginal madrass riktignok men laget for Kili :)
Den het TigerTex btw :)

Aha, leste ikke hele teksten jeg :p
Men så bra du fant et alternativ :D

Hei, er dere fortsatt fornøyd med den madrassen fra babybanden? Passer sen helt perfekt uten å skli eller lage åpne lommer på lengde eller bredde?

Vurderer å gjøre det samme som dere. Kjøpe brukt kili sebra.

Kan trekket tas av og vaskes?

Back
Topp