Lodviss Elsker forumet 22 Mai 2011 #1 Hvor finner jeg Sebra hyller i mellom Stavanger og Kristiansand?? Har så mye mer lyst å kjøpe de i butikk enn på nett. Er gammeldags jeg! ;)
Hvor finner jeg Sebra hyller i mellom Stavanger og Kristiansand?? Har så mye mer lyst å kjøpe de i butikk enn på nett. Er gammeldags jeg! ;)
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 23 Mai 2011 #2 Hva er det sebraen hyller for noe? (Beklager jeg måtte bare) Men helt seriøst, hva er sebrahyller? Er det sebrastripete hyller? ;)
Hva er det sebraen hyller for noe? (Beklager jeg måtte bare) Men helt seriøst, hva er sebrahyller? Er det sebrastripete hyller? ;)
Lodviss Elsker forumet 23 Mai 2011 #3 Hehe, har jeg skrevet sebraen hyller? Er så trett at jeg klarer ikke lese det, eller så forstod jeg ikke hva du mente! Sorry! ;) Men Sebra hyller har etter mitt hode ingenting med sebraer å gjøre! :) Det er disse:
Hehe, har jeg skrevet sebraen hyller? Er så trett at jeg klarer ikke lese det, eller så forstod jeg ikke hva du mente! Sorry! ;) Men Sebra hyller har etter mitt hode ingenting med sebraer å gjøre! :) Det er disse:
AnaBanana Gift med forumet 23 Mai 2011 #4 Vet ikke, men måtte bare si at de er kjempefine! Lyst på sånne i blå til barnerommet :)
P Pearl Forumet er livet 23 Mai 2011 #5 Tror jeg har sett sånne på Living?? Ligger på Forus i Stavanger..