Sebastian ruller!

crispy

Elsker forumet
Så gøy sebastian ruller fra ryggen og over til magen og fra magen til ryggen igjen!
Så gøy[:D] Av og til kommer armen i veien så han ligger halvveis over, men han kommer seg helt rundt til tider og bare løfter hodet og ser rundt om! 
*Stolt*[:D]

HERLIG!!! flink han er :D

her kommer kenny til sida, og blir driiitsur fordi armen er i veien ;P

håper han snart finner uta av d han også.. så slipper vi sinnahyling hele tida på gulvet her :P

sååå flinke han e. her ligge bara snuppå litt på siden. men armane e nok i veien. har ikkje fonne ut av detta endå.

Så stas! Flinke Sebastian [:D][:D][:D][:D]

Så gøy!! Malin har rullet noen runder 1 gang, hun prøver og prøver igjen, men får det ikke til. Ingen problemer fra mage til rygg, men verre andre veien.

Han er ganske tidlig ute da! [:)] Skjønner godt at du er stolt!! [:D]

Såå flink han er!!! Jaggu går det fort[:D]

Wow, så tidlig! Stilig!

Ja ble helt imponert over han her! Jeg mente det var litt tidlig! Han har gjort det flere ganger i dag[:D]
Jeg holdt på å filme det når han styrte med å rulle seg over, og så gikk videokameraet tomt for strøm! Tyyypisk ja!
Men i morgen skal jeg filme det! Gleder meg[:D]

Så gøy!! [:D] Han er så flink!! Sikkert nye sokker som gjorde susen!! [:D]

Steike så flink han er! Det er jammen tidlig å klare fra rygg til mage. [:)]

ORIGINAL: IdaTh*

Så gøy!! [:D] Han er så flink!! Sikkert nye sokker som gjorde susen!! [:D]

det må nok være det! Han forsto at han ikke var nyfødt lenger [;)]

Fikk forresten filmet det i dag likevel! Fant laderen til kameraet![:D][:D]
Når er det egentlig vanlig at de klarer å rulle fra rygg til mage?

I følge boka jeg har her er det vanlig at de lærer det, rygg til mage, når de er 5-8 mnd. [:)]
Storesøster gjorde det når hun var 4 mnd og da sa hs at det var veldig tidlig.

Mage til rygg er vanlig 4-7 mnd, Sivert gjør det men det er ikke med vilje. [:D] Han bare velter.

Så flink gutt du har da!!
Her er det nok en stund til det skjer!

Sinnsykt! Det er morsomt. Han ruller seg fra rygg til mage flere ganger i dag. Men mage til rygg er ikke så veldig ofte. Det er litt tilfeldig om han kommer seg tilbake. Men det fra ryggen til magen er noe han styrer med til han klarer det.. hehe

Back
Topp