Sebastian bare spyr og spyr

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå er han syk igjen!!! Det er 5. gangen siden november!![:(] Har spydd ned alle pysjene sine, madrasser, dyner og alt..

Hvordan håndtere dette da? Han holder ikke på en dråpe vann[&:]
Kan se ut som det blir en jul med bare oss tre i år hvis han ikke blir frisk. [:(]

Huff, kanskje han trenger en antibiotikakur eller noe for å bli kvitt litt smårusk i kroppen??

Høres fælt ut, stakkars liten!! Gi mariekjeks, eplemost og farris!

Også har de noe på apoteket som heter fortini...det er sånn næringsdrikk med forskjellige smaker, det ga vi til eldstemann her når han var mye syk før!! [;)]

Uff, har dessverre ingen råd jeg. Men sender dere alle en stor klem. Slitsomt dette!

har dere vært på sykehuset med han? (er her så lite at jeg får ikke med meg alt)
Hva med å kjøpe GEM på apoteket? Det inneholder visst alt de trenger, så om de spyr en del, så får de iallefall alle næringstoffene de trenger slik at de ikke skal bli utørket og altfor "slitne"..
Det fikk ho her på sykehuset da vi var innlagt med oppkast i november, og så fikk vi beskjed om at vi kunne kjøpe mer på apoteket senere, for det var greit å ha i hus..

ORIGINAL: Mayen82

har dere vært på sykehuset med han? (er her så lite at jeg får ikke med meg alt)
Hva med å kjøpe GEM på apoteket? Det inneholder visst alt de trenger, så om de spyr en del, så får de iallefall alle næringstoffene de trenger slik at de ikke skal bli utørket og altfor "slitne"..
Det fikk ho her på sykehuset da vi var innlagt med oppkast i november, og så fikk vi beskjed om at vi kunne kjøpe mer på apoteket senere, for det var greit å ha i hus..

Den GEM collet er visst bra, den innehåller saltet som trengs då de spyr å har diaré enl. min lege og....
men det låter som han kanske trenger en visit til legen i helgen han lille stakkars Sebban!

God bedring.

Vi har vært hos legen 4 ganger med han nå, de sier bare at det er sånn det er ....Han får alle tenkelige virus stakkar..
Da han hadde omgangssyken for et par uker siden  var vi ute for å kjøpe GEM collet. De var utsolgt på fabrikken. De klarte ikke levere lengre. Ringte alle apotek i hele området også.... Men skal sjekke i dag.
Legen min sa vel egentlig at det ikke var vits i å kjøpe for det smakte så dritt[8|]

ORIGINAL: Iroim

Uff, har dessverre ingen råd jeg. Men sender dere alle en stor klem. Slitsomt dette!

signerer... god bedring fra oss!

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Vi har vært hos legen 4 ganger med han nå, de sier bare at det er sånn det er ....Han får alle tenkelige virus stakkar..
Da han hadde omgangssyken for et par uker siden  var vi ute for å kjøpe GEM collet. De var utsolgt på fabrikken. De klarte ikke levere lengre. Ringte alle apotek i hele området også.... Men skal sjekke i dag.
Legen min sa vel egentlig at det ikke var vits i å kjøpe for det smakte så dritt[8|]

Men den fortini som jeg nevnte før, den smaker godt! [:D]

sa legen den smakte drit? herregud for en lege!

her drakk snuppa i bøttevis... vi fikk beskjed at de elsker den litt salte smaken vannet har, og det stemte her iallefall..

God bedring til Sebastian[:)]..nå må du bli frisk!!

Back
Topp