Sebamed kuldekrem

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Noen med erfaring? Eller hvilken anbefaler dere? Kjøpe sebamed men leser dårlige erfaringer på nett nå :(
 
Etter å ha kjøpt en jeg ble anbefalt på apoteket til eldste, som det var vann i:eek: lot jeg det være. Så gutta mine blir ikke vasket i ansiktet om morgningen, så har de litt fett som naturlig beskytter de.
 
Forever living sin propolis krem har eg hørt skal være en veldig god kuldekrem :) har ikkje brukt kuldekrem på mine enda eg..
 
Er barnet veldig tørr? Vi har ikke hatt behov for noe krem enda, men så har det bare vært et par kuldegrader da. Men vi smører kun hvis han blir tørr. :) Bruker lite såpe, noen ganger olje i bad. :)
 
Er ikke ofte han bruker noe. Men etter å ha lest litt rundt kjøpte jeg en krem med mye fett i som heter locobase etter anbefaling fra legen :) brukte den i dag å den funket kjempe fint i dag ihvertfall :)
 
Jeg bruker propoliskrem fra forever living på min sønn :) Den er kjempe god og er uten vann. Den trekker seg godt inni huden og lukter kjempe godt :)
 
Den er det beste jeg har prøvd på de små. Solkremen til forever living er også det beste jeg har prøvd på mine små ;-)

Ja eg elsker solkremen! Eg har alltid blitt solbrent men no blir eg bare brent hvis eg har glemt å smøre et område :p
 
Back
Topp