Seabands..

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
..kjøpte jeg i dag, etter å ha vært helt sjukt kvalm i noen dager nå. Og det fungerer jammen overraskende bra. Tok de på, og bare noen minutter senere følte jeg meg mye bedre. Fikk til og med lyst på mat, så dro på butikken og kjøpte rundstykker.

Flere som har prøvd disse?

Prøvde de sist gang, og syns de funket litt, noen ganger :) nå finner jeg dem ikke, så har ikke prøvd.. Men burde kanskje bare kjøpe nye og prøve:happy:

Kjøpte for et par uker siden. Fungerte helt greit i starten, men så synes jeg effekten uteble etter hvert. Bruker dem derfor ikke nå lenger. Også litt usikker på om jeg klarte å finne rett punkt.

Jeg bruker det nesten hele tiden, bortsett fra på jobb og når jeg sover:) synes det funker veldig bra, men må dobbelsjekke ofte om ikkje båndene vrir seg.

For meg ble de faktisk litt redninga! Tok bort det aller verste den uka jeg var skikkelig kvalm, jeg sov til og med de på. Merket veldig stor forskjell når jeg f.eks tok de av for å dusje. Den siste uka har kvalmen avtatt en del og da har jeg ikke brukt de like mye :)

Prøvde de da jeg gikk med eldstemann for 10 år siden. Ingen effekt for min del :)

Jeg har også god erfaring med de. Fjerner ikke kvalmen helt for meg, men tar vekk "toppen". Fant ut at å ha på de og tygge tyggis mens jeg kjører bil faktisk fjernet kvalmen helt! Så lenge jeg tygde vel å merke. Så nå skal jeg hamstre tyggis. ;)

Back
Topp