seaband

dilleba

Betatt av forumet
Noen som har prøvd seaband mot kvalme?? Funket det ??

Det hjalp en del sist jeg var gravid.. Har de enda hvis det kommer kvalme denne gangen også..

Kan det brukes mot kvalme i svangerskap...??

Hmm...hvorfor har ingen fortalt meg det før??? Hvor fåes det kjøpt?

det finnes på apoteket... ja mot flere typer kvalme... står om de på nettet...

Jeg kjøpte det i dag [:)] Har vært en del plaget med kvalme når jeg begynner å bli sulten. Så jeg har måtte spise stortsett hele tiden for å holde det i sjakk. Har ikke vært noe kvalm i dag etter at jeg tok dem på [:D] De må plasseres på en spesiell plass på handleddet, men det står beskrivelse i pakken. Jeg anbefaler vertfall dem [:D]

Takk for tipset. Da vet jeg hva jeg skal ut å kjøpe imorra... [:)]

At ingen sa det til meg i forrige svangerskap altså...da spydde jeg hver dag fra uke 8 til tilogmed under fødsel [:'(] Å merker jeg er på god vei igjen nå......

Eg kjøpte dei dagen etter at eg fekk positiv test, for eg er så kvalm, det hjelper men er forsatt litt kvalm enda... Eg har dei av om natta, men kan vakne av at eg føle meg dårleg då, same når eg opp for å tisse[:-][:-]

seaband er min livsredning!! SERIØST!
jeg hadde spydd hvis jeg ikke hadde hatt dem..funket gull forrige svangerskap og nå..

ORIGINAL: Tobias sin mamma

Hei sniker emg fra september 08 hehe
men vil hvertfall si det e ett dårlig bånd ja virka ikk på meg unasett ka æ gjorde assa.
så ingen virkning på meg nei gikk kvalm nesten hele svangerskapet æ te æ va 7 eller 8 månda på veit trur æ men hvertfall leng ja

Med fare for å virke frekk, uten å mene å være det, men er du sikker på du plasserte dem rett? De skal jo plasserer mellom senene et par cm opp på håndleddet for å funke. Funker ikke om man bare frar de på og håper på det beste[:D]

Jeg fikk hjelp av helsekosten til å sette de på og etter det har det fungert som fot i hose [:D] Man skal jo ta fingre som et utgangspunkt.. Fra den første rynken i håndleddet og nedover..

E vældi førnøyd m seeband :)
De har funka på mæ sia dagen æ kjøpt de :)
De e vældi go å ha før min del når æ sett i bil å ska kjøre langt :P

Så rart.. Var på apoteket i går for å spørre om noe for kvalmen, og de sa de ikke hadde noe. Alt var reseptbelagt...[&:]

Hmmm d kainn nu kje stemme..
fikk nu kjøpt de på apoteke uten resept..har ikkje hørt at man må ha resept før å kjøp seaband.

det er bare tull av apoteket å si de ikke har noe som ikke er reseptbelagt. Seaband er ikke det, kan også bruke reisesyketablettene prostafen, de er også reseptfrie!!!

Back
Topp