• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Seaband mot kvalme

Mamalou

Elsker forumet
Hva er erfaringene deres... vurderer å kjøpe..

Jeg ha brukt det nå i graviditeten min fordi jeg har vært så kvalm og kastet opp. Etter jeg begynte med sea band har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt....

Så hos meg har det god effekt hvertfall på den kvalmen her [:)]

Dytt[:)]

brukte det på jenta mi som var bilsyk en periode..det virket bra:)

..om det er det båndet du har rundt håndleddet!?

Brukte de første del av svangerskapene, og det hjalp litt[:D]

ORIGINAL: Kavringen

brukte det på jenta mi som var bilsyk en periode..det virket bra:)

..om det er det båndet du har rundt håndleddet!?

Jepp, det jeg tenkte på. Skreiv jeg rett? litt usikker på hva de kalles[:D]

Om du er kvalm for du er gravid hjelper de lite.Må nåler til for å treffe de punktene.Sjelden det funker heller.Jeg prøvde alt mulig da jeg var gravid og fikk beskjed om dette av en akupunktør.
Spis lite og ofte.

Dytt[:)]

Annet. Kjøpte da jeg var gravid, ble sinnsykt mye kvalmere av det.[&:][:'(] Prøvde dem 3 ganger for jeg kunne egentlig ikke tro at det var så ille, men kastet opp med en gang jeg fikk dem på hver gang, ble bedre da jeg tok dem av. Fatter ikke hvordan det er mulig.

Første svangerskap var jeg kvalm 24-7[:'(], da hjalp seaband kjempemye! Denne gangen har jeg vært kvalm noen dager og fin andre dager, å da syns jeg ikke de hadde så god effekt som første gang.

jeg brukte det forrige svangerskap. men hjalp ikke sånn kjempe mye, litt effekt hadde det vel.. etter å ha spydd i 4 mnd brukte jeg det, og da var kvalmen der men kasta sjeldent opp, om det var sea band som gjorde susen aner jeg ikke.. hehe

jeg var virkelig dårlig under svangerskapet, og følte vel at dette hjalp noe... kastet fremdeles opp, men var ikke konstant kvalm.... om det virker eller ei vet jeg ikke, men som det sies, tro kan flytte fjell[;)]

Back
Topp