Seaband jenter

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Seaband frå apoteket er genialt[:D][:D][:D]Eg tok det på og etter eit par minutter lettet kvalmen, og det for første gong på to uker[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] Anbefales på det høgaste om dere er kvalm og uvel. (Ikkje alle det funker for sikkert)

ORIGINAL: Aline

Funket ikke i det hele tatt på meg da jeg gikk gravid sist... har de liggende her, men er redd jeg har mistet trua, ja... [8|]

Derfor eg skreiv at det er ikkje sikkert det funker på alle.. Synd at det ikkje hjalp. Det var ein lettelse å sleppe kvalmen no[:D]

ORIGINAL: Chumalunga

Så flott at du fant noe som hjalp deg! Her er kvalmen borte - er vel ønsketenkning å tro at det holder seg slik, men nyter det mens jeg kan!

Eg er forsatt uvel og svimmel, men det hjalp på kvalmen. Eg har sett over det og eg har vore kvalm sida midten av uke 2  
Eg ante ikkje det var muleg ein gang[:-][:-][:-][:-]

Du skal se du venter et helt kull! [:D][:D]

Om eg får til å legge ut bildene. Så skal du få sjå magen... Unnskyld språket: MEn svarte steike faen for ein mage [8|][8|][8|][8|][8|][8|]

seaband funker som bare det på meg[:D][:D][:D][:D]

Så flott at du fant noe som hjalp deg! Her er kvalmen borte - er vel ønsketenkning å tro at det holder seg slik, men nyter det mens jeg kan!

Ja det hjelper, men er forsatt litt kvalm. Er kun vatn og kjeks eg får i meg...... [&:][&:][&:]  Bra at kvalmen roa seg og den skal la deg vere i fred[:D][:D][:D]

ORIGINAL: s90

ORIGINAL: Svartengel

Du skal se du venter et helt kull! [:D][:D]

Om eg får til å legge ut bildene. Så skal du få sjå magen... Unnskyld språket: MEn svarte steike faen for ein mage [8|][8|][8|][8|][8|][8|]

Fikk du lagt ut noen bilder? [:)]

Ja eg la dei ut under korleis å gjere bilder mindre, bare gå dit å sjå, du kjem til å få sjokk, eg er slik HELE dagen[:-][:-]

Back
Topp