sea shepherds

Hlin

Elsker forumet
hei hei
mange av dere har sikkert sett sea shephers på tv (whalewars) eller lest om dem i forbindelse med at de har lett etter berserk ?
jeg aner ikke hva dere intr dere for her inne , men tenkte jeg kunne prøve her, siden jeg henger her anyway :)

jeg skal ha en kampanje i norge nå, for å få litt fler folk til å få opp øynene ang denne flotte organisasjonen, og lurte på om noen kunne tenke seg å hjelp til :)

om du er intr , så send meg en pm! jeg blir glad for all hjelp jeg kan få!!

det er ulønnet , men om man brenner for noe, og det kan hjelp litt, så er jo det lønn i seg selv:)

håper å høre fra dere !

bump

Har hørt navnet, men aner ikke hva det er.. Tenker på sånne anti-hvalfangst-båter..

Har sett programmet..
Er veldig morsomt å se på MEN... det må jo være en grunn til at
andre organisasjoner ikke vil samarbeide med dem??

Jeg har sett på discovery hvor utrolig idiotiske de oppfører seg, ja.

Flott innsats i Berserk-saken, men det endrer ikke mitt syn på Sea sheperds.
Sorry[;)]

Uff, de er jo helt galne! [&:]

ORIGINAL: Gollemor

Dessuten liker jeg hvalkjøtt.

Idiotisk oppførsel fremmer dessverre ikke en god sak, så nei takk..

(Ikke er jeg imot hvalfangst heller så..)

ja, mulig de er litt gale, men de som er på hvalfangstbåtene er minst like gale ;)
og uansett hvor gale de måtte være, så er det hvalene som er saken for meg ;)

ORIGINAL: Serenity

ja, mulig de er litt gale, men de som er på hvalfangstbåtene er minst like gale ;)
og uansett hvor gale de måtte være, så er det hvalene som er saken for meg ;)

Med tanke på at jeg det drives med hvalfangst her jeg bor, og jeg kjenner flere som har vært med på hvalfangst så må jeg nok si meg meget uenig i den [8|][;)]

For MEG så blir å være medlem av, eller støtte Sea Sheperd, fordi man synes synd i hvalen, like naivt som å være medlem av, eller støtte PETA fordi man er i mot pels.

ingen her som syntes måten man tar livet hva hvalene på er ille?

hva om dette var en hund eller en katt?

Nei, vær så snill da!
Hahah.. unnskyld, men du kan faktisk ikke sammenligne det med å ta livet av katter og hunder?

du kan kanskje ikke det. men det er ditt valg [:)]

Jeg personlig syns måten de tar livet av de fleste dyr på er ille, også måten mange dyr lever på FØR de blir mat.. Ikke bare hvalen [;)]

Hadde det vært opp til meg hadde de hatt fantastiske liv i det fri først, og deretter blitt lagt i narkose (mens eieren strøk dem kjærlig over lanken) før de ble skutt/gasset/fikk skåret over halsen eller whatnot.. [:D]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg personlig syns måten de tar livet av de fleste dyr på er ille, også måten mange dyr lever på FØR de blir mat.. Ikke bare hvalen [;)]

Hadde det vært opp til meg hadde de hatt fantastiske liv i det fri først, og deretter blitt lagt i narkose (mens eieren strøk dem kjærlig over lanken) før de ble skutt/gasset/fikk skåret over halsen eller whatnot.. [:D]

[:D] ja. synd det ikke er sånn.

men så er det jo fint vi alle er forskjellige da.. tenk så kjipt om alle kun jobbet for en sak ;)

Back
Topp