Sea Bands

Nirvana

Dreams Do Come True
Å herre min hatt!!! Her går jeg og er kvalm og ingenting funker... Så kommer jeg helt plutselig på de banda jeg bodde med rundt armene forrige sv.skap! De må jeg bare anbefale for de hjalp meg over det værste av kvalmen :D
Skal finne de fram i morra :) å lykke for en annen verden det skal bli ;)

Har investert i sea bands jeg og
....og for en Lykke :)
Tar de av om natten, for da er jeg ikke kvalm, så hendene får kvile, blir så ømt. Mn trer de på igjen før jeg står opp. Er vell samme rutine for de som bruker briller, siste man ser om kvelden, og første om morgenen ;)

Håper de funker like godt denne gangen for deg ;)

Brukte de sist svangerskap jeg også og tror jeg må finne de fram igjen snart :-)

Ja jeg har de og av kun når jeg sover :) fant de fram når vi sto opp i dag. Er jo lettere å bli "avslørt" med de på armene da, må bare huske å ha på langarmet ;)

Har prøvd... Virker ikke på meg :( Har satt den riktig på på både en og 2 armer. Gikk med det hele forrige uke...

Æsj, så kjedelig at det ikke funket for deg "/ er vel kanskje ikke alle som har god nytte av de. Håper du finner noe som hjelper deg :) Hva har du prøvd da?

Æsj, så kjedelig at det ikke funket for deg "/ er vel kanskje ikke alle som har god nytte av de. Håper du finner noe som hjelper deg :) Hva har du prøvd da?

Tror jeg har prøvd alt uten om medikamenter! Spise ofte og lite, spise før jeg står opp, eplemos og Farris, cola, sea band, ingefærrot, vann med isbiter, tørt knekkebrød.... Ja... Var vel det! Alt dette hjalp med de to forrige, men ikke nå :(

Jeg tror jeg må teste!! Hadde vært greit å fungere liiiiitt på kveldene!

De har værtfall gjort dagen min mye bedre :)

Slet helt sinnsykt med konstant kvalme og oppkast forrige sv.skap, og prøvde alt! Inkludert sea band, og til min store frustrasjon fungerte ingenting.

Men flott at det funker for andre! :)

Back
Topp