Sea Band

Salicaria

Betatt av forumet
Maiskolbene 2023 :-)
I dag gikk jeg til innkjøp av Sea Band. Har vært uggen i et par dager og er redd for at det skal utvikle seg. Hadde hyperemesis i begge mine to tidligere svangerskap, så gjør alt for å holde kvalmen på avstand :dead:

Er det noen som vet hvor lenge man kan ha de på av gangen? Kan man ha de på hele tiden? Bør de tas av når man sover?

Jeg har hatt de på på dagtid og tar de av når jeg legger meg. Man merker fort når det holder, man blir litt øm i håndleddene etterhvert og da er det godt å ta dem av.

Tror ikke det er noen begrensning på hvor lenge man kan ha dem på. Jeg tar dem også av om natta. Er uansett ikke noe særlig kvalm da :) Synes de er ganske stramme, så det er ikke så behagelig å ha dem på for lenge av gangen!

Jeg har de på hele tiden. De tas kun av når jeg skal dusje eller ta ett eksplosivt bleieskift. Så tas de rett på igjen. Føler de har best effekt forebyggende så derfor er de på hele døgnet.

Jeg mener å ha lest ikke lenger enn 48 timer i strekk? Jeg syns de gjorde litt vondt etter noen timer uansett så tok pauser når jeg følte meg ok. Men de var virkelig livreddende i mesteparten av 1. Trimester, ass!

Jeg bruker mine omtrent hele tiden. Jeg prøver å ta de av om natten, men jeg blir alltid så kvalm når jeg legger meg ned, så oftest går de på igjen…

Sist svangerskap var 1. trimester på sommeren, og jeg hadde skille etter båndene

Jeg bruker mine omtrent hele tiden. Jeg prøver å ta de av om natten, men jeg blir alltid så kvalm når jeg legger meg ned, så oftest går de på igjen…

Sist svangerskap var 1. trimester på sommeren, og jeg hadde skille etter båndene
Der sier du noe :D Vi reiser til Spania neste uke, da får jeg sikkert skille etter dem også :cool:

Glemte at jeg skulle kjøpe dem i dag, men de skal kjøpes og testes i morgen! Håper virkelig de hjelper, er helt blææææh innvendig av kvalmen.

Glemte at jeg skulle kjøpe dem i dag, men de skal kjøpes og testes i morgen! Håper virkelig de hjelper, er helt blææææh innvendig av kvalmen.
Krysser fingrene for deg! Jeg har ikke vært noe særlig kvalm siden jeg kjøpte dem. Men god sammenheng med mat også!

Krysser fingrene for deg! Jeg har ikke vært noe særlig kvalm siden jeg kjøpte dem. Men god sammenheng med mat også!
Kjøpte før jeg dro på jobb i morges. Synes de virker så langt, så håper det fortsetter sånn :happy:

Back
Topp