Sea band

Aglais

Flørter med forumet
Må bare tipse om sea band som man får kjøpt på apoteket. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde troen på det i det hele tatt, men har etterhvert en del venner som har brukt det mot kvalme. Så i dag kjøpte jeg en pakke og tro det eller ei; jeg føler meg bedre. Kan absolutt bare være placebo, men om placebo virker, tar jeg og sofaen gjerne i mot. Virkelig verdt å prøve, og helt uten bibirkninger :D

Jeg har også kjøpt meg disse i dag. Foreløpig bare hatt de på noen timer, men håper virkelig at det hjelper. For jeg holder på å bli gal av kvalmen. Sliter med å være ute pga alle luktene.. Har fått grådig god luktesans :)

Har også skaffet meg disse:) kjøpte de i går og har hatt dem på siden da, merker at jeg fortsatt er kvalm, men tror de tar det verste av kvalmetoppene:D så de blir mitt faste tilbehør fremover:p

Prøvde disse forrige gang, men synes ikke de fungerte... :(

Takk for tipset! Har som deg ikke hatt helt troen på det. Mener jeg prøvde det pga bilsyke, men det er lenge siden.
Ikke så veldig kvalm enda, men skal huske det om kvalmen tar seg opp :)

Jeg kjøpte det i går, kan ikke si at det har virket ekstremt mye for meg enda, kanskje det tar de verste toppene. Usikker enda siden jeg bare har brukt det et døgn, har stor tro på at det er litt placeboeffekt som er ute og går, men forskning viser jo at placebo fungerer selv om man vet at det er placebo ;)

Fungerte ikke i det hele tatt på meg :( Men har ganke tynne håndledd så de var kanskje ikke stramme nok på meg..

Back
Topp