sea band

Tina_91

forlova - gravid me første - bygger drømmehuset <3
Er det noen her som har brukt sea band mot kvalme??
Fikk tips på apoteke til å bruke dette og at det skulle treffe et akupunktur punkt som gjør at kvalmen forsvinner men blir nesten dårligere av det..
Noen som har erfaring med dette? :)

Jeg brukte det noen dager i begynnelsen, følte det fungerte veldig godt første dagen men så var det vell bare at jeg trodde det hjalp. Har hørt mange andre som har sverget til dem da :)

Jeg blir MYE kvalmere av å trykke på det punktet. Hører så mange andre som er fornøyde med sea-band, men for meg har de motsatt effekt. Trodde jeg var den eneste som var så rar. :p

Jeg blir også dårligere.. :-/

Jeg syns de var fryktelig ubehagelig å ha på.. Hjalp vel ikke så mye heller...

Jeg sverger til dem!! Jeg har brukt de i mange år da jeg ofte er bil- og sjøsyk. De hjelper meg uten tvil! Men jeg syntes nesten at dersom jeg går med de for mye, altså flere dager i strek, så har det dårligere effekt. Men så går jeg litt uten og merker forskjell når jeg tar de på igjen, altså at jeg blir bedre.
Det er ikke for alle, men det skader i hvertfall ikke å prøve :)

Takk for mange svar :)
Har nok motsatt effekt på meg og, har prøvd de i dag å aldri vært så kvalm og uggen som no, så tror de ikke blir brukt her noe mer! Men de er supert at det funker for andre :)

Jeg blir MYE kvalmere av å trykke på det punktet. Hører så mange andre som er fornøyde med sea-band, men for meg har de motsatt effekt. Trodde jeg var den eneste som var så rar. :p

Hehe, du er ikke den eneste som trodde de.. Hadde et håp om at de skulle bli mye bedre men tok feil der gitt! :p

Jeg hadde en god effekt av di når jeg var ute å reiste med båt før jeg ble gravid :) nå funket di i noen dager før jeg ble skikkelig dårlig, da måtte jeg bare ta dem av! Men så lenge jeg bare bruker di litt av og til, funker di som di skal :)

Jeg bruker det av og på. Hjelper Veldig :D

Hjelper litt for meg også. Tar toppene av kvalmen. Men bruker de ikke hele tiden. Virker som det er best å bruke de litt av og på...

Nei funka ikke så godt:/

Back
Topp