Sea Band (mot kvalme og oppkast)

Goldenticket

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Jeg har slitt veldig med kvalme, og nesten ikke fungert den siste tiden. Tenkte å prøve ut Sea Band, og fikk mine i posten i dag. (bestilt på komplettapotek)

Vil bare si at jeg er veldig positivt overrasket, de funket etter ca 10 min og nå har jeg ikke vært kvalm siden jeg tok de på meg :)

Så vis du sliter med kvalme, anbefaler jeg det på det sterkeste :)
 
Kjøpte de, brukte de, null effekt.... tror det er veldig individuelt egentlig.
Bra de funket for deg da ! ;)

Har du satt de på riktig? Jeg hadde litt problemer med å forstå hvordan de skulle sitte, men fant ut av det.

Min søster hadde også god effekt av dem.

Synd de ikke funket på deg :(
 
Kjøpte også dem, jeg går med dem hele tiden for jeg er redd jeg blir mer kvalm om jeg tar dem av meg, men føler ikke dem hadde så mye effekt :grumpy:
 
Går også med mine hele tiden. Om jeg blir ekstra kvalm tar jeg dem av noen minutter, føler kvalmen blir mye bedre når jeg tar de på igjen da :) Kanskje psykisk, men fungerer for meg.
 
Har du satt de på riktig? Jeg hadde litt problemer med å forstå hvordan de skulle sitte, men fant ut av det.

Min søster hadde også god effekt av dem.

Synd de ikke funket på deg :(


Ja, dame på apoteket viste meg, tror jeg skal gi dem en sjanse til uansett for det er jo ikke akkurat noe annet som hjelper på kvalmen :cat:
 
Jeg og synes den funker bra:happy:
 
Jeg bruker de også hver morgen/formiddag og ved evt mer kvalme utover dagen :D ikke alltid de tar vekk alt men fjerner de verste toppene
 
Har på mine jeg også, men føler ikke de funker. Kan fortsatt ikke spise nesten hele dagen uten å kaste opp.
Må spise kun på kvelden. Men får i meg mat så det er bra.
 
Back
Topp