se!!

mammamaja

Elsker forumet
min hjemmelaga signatur nederst[:D][:D][:D]

AIAI! NICE! [:D] Orker ikke å prøve å lage en så fin signatur en gang![:D]

ORIGINAL: Catrine2

AIAI! NICE! [:D] Orker ikke å prøve å lage en så fin signatur en gang![:D]

Signerer!!

Så flott da !
Du er imponerende flink !!!![:D][:D][:D][:D]

Den var kjempe flott!! [:D][:D] Du fikk jo til selv.... flink du! [:)]
Også ser dere så forelska ut!

ORIGINAL: Tussi75

Så flott da !
Du er imponerende flink !!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~ruby~

HIHI vi er det oxo[:)] Siden vi er så mye fra hverandre så blir forholde bare sterkere og vi er som nyforleska hver gang han er hjemme Jah det følgte med et program på en cd jeg fikk i går så da satt jeg nå her å trikset jeg til langt ut på natta hohoh[8D]

ORIGINAL: mammamaja

ORIGINAL: ~ruby~

HIHI vi er det oxo[:)] Siden vi er så mye fra hverandre så blir forholde bare sterkere og vi er som nyforleska hver gang han er hjemme Jah det følgte med et program på en cd jeg fikk i går så da satt jeg nå her å trikset jeg til langt ut på natta hohoh[8D]

Ja, det er moro når man får det til! Ble veldig bra iallefall!! [:D]

Det ble kjempe fint..[:)]
har prøvd å få til bare å legge bilde jeg.. men får ikke det til!!

Den ble jo kjempefin[:)]
Så flink du er[;)]

Kjempefint maja[:D] angrer skikkelig på at vi ikke tok bilder mens jeg var gravid, digger de bildene du la ut av det her for en stund siden og [:)] ser det er fra samme tid...[:)]

ORIGINAL: jealie25

Kjempefint maja[:D] angrer skikkelig på at vi ikke tok bilder mens jeg var gravid, digger de bildene du la ut av det her for en stund siden og [:)] ser det er fra samme tid...[:)]

jepp tok de oxo da, er så glad for at vi tok de[:)] skal snart tilbake og ta baby bilder men det blir når thor rune kommer hjem[:D]gleder meg!!!!!!!

Ja vi skal snart ta babybilder vi og.. [:D] Når er det han kommer hjem igjen nå da?

ORIGINAL: jealie25

Ja vi skal snart ta babybilder vi og.. [:D] Når er det han kommer hjem igjen nå da?

enten i slutten av august eller begynnelsen av september[:(]

nydelig signatur du har laget deg [:)] angrer litt på at vi ikke gikk og fikk tatt bilde da jeg var høygravid. Dere ser så utrolig forelsket og lykkelige ut [:)]

ORIGINAL: Divinity

nydelig signatur du har laget deg [:)] angrer litt på at vi ikke gikk og fikk tatt bilde da jeg var høygravid. Dere ser så utrolig forelsket og lykkelige ut [:)]

Vi er det oxo!!!savner han så utrolig mye.. jaja max 6uker igjen til jeg får være i hans armer[:D]

Back
Topp