Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner nå er det mer rulling heheSånn er det av og til her og Jordmor sa at det er mer vanlig å kjenne bevegelse nå, og ikke så mange spark Uke 30+2
SkjønnerJeg kjenner bevegelser lenge før de er så sterke at de vises utenpå. Det er veldig forskjellig hva som skal til før folk kjenner det, jeg har møtt flere andre som ikke kjenner alt som vises en gang, så du er ikke alene. Men da har du jo en forklaring på hvorfor du kjente spark så sent da.
Samme herKjenner sjeldnere tydelige spark nå, men utstrekking og romstrering kjenner jeg ofte i løpet av dagen
Her og.. savner å se og kjenne sparkene tydelig...Samme her
Jeg og (Her og.. savner å se og kjenne sparkene tydelig...
Jeg kan og ofte se magen bevege seg uten å kjenne, å jeg startet kjenne knøttet i uke 17 så er ikke så god forklaringJeg kjenner bevegelser lenge før de er så sterke at de vises utenpå. Det er veldig forskjellig hva som skal til før folk kjenner det, jeg har møtt flere andre som ikke kjenner alt som vises en gang, så du er ikke alene. Men da har du jo en forklaring på hvorfor du kjente spark så sent da.
Rart at magen hopper også merker man ingentingJeg kan og ofte se magen bevege seg uten å kjenne, å jeg startet kjenne knøttet i uke 17 så er ikke så god forklaring
JaaRart at magen hopper også merker man ingenting