Se selvangivelsen?

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Noen som vet hvor den kan sees nå? Prøvd å laste ned fra altinn.no men når jeg åpner står den 00.00 på nesten alle postene. Huska bare ikke hvor mye jeg får igjen på skatten

Jeg forstår ingenting av den :/

Før jeg retta på den (huslånet står alltid kun på meg- ikke delt på meg og sambo)skulle jeg få 5000 igjen
..etter rettelser skylder jeg plutselig 4000.. :-O

så vetta søren.

Jeg forstår ingenting av den :/

Før jeg retta på den (huslånet står alltid kun på meg- ikke delt på meg og sambo)skulle jeg få 5000 igjen
..etter rettelser skylder jeg plutselig 4000.. :-O

så vetta søren.
Det er jo fordi rentefradraget har fordelt seg på deg og samboeren din når du har flyttet over lån og renter. Han har mest sannsynlig gått fra baksmell til å få igjen eller fra å få igjen litt til å få igjen mer.

Last edited:
Noen som vet hvor den kan sees nå? Prøvd å laste ned fra altinn.no men når jeg åpner står den 00.00 på nesten alle postene. Huska bare ikke hvor mye jeg får igjen på skatten
Når du kommer inn i Altinn søker du etter selvangivelse, og velger den for lønnstakere og pensjonister. Da kommer du inn på en egen side hvor det finnes oversikt over alt som er gjort i år.
På denne siden kan du se den opprinnelige selvangivelsen og med rettelsene. Hvis du trykker på "start skatteberegning" kommer det opp foreløpig estimert skyldig eller tilbakebetalt skatt.
ImageUploadedByBV Forum1465873806.142111.jpg

Om du har lasta den ned en gang før så ligger den nok i nedlastede filer mappe på pcen din. Bare å søke i dokumenter så finner du den nok ;)

Back
Topp