Se så like!! *m/bilde*

Senna

Gift med forumet
Lukas og Jonah er seriøst helt prikk like! Tror jeg hadde hatt problemer med å skille hvem som er hvem av dem på disse bildene, om jeg ikke visste bedre.. [:D][:D]

Sign
Kjempe fine gutter!!

ORIGINAL: Ladyeve

Ja, dem er veldig like. og søte begge to:)
men Jonah har litt større lepper enn lukas. ellers veldig like;)

Så fine gutter du har [:)] Skjønner godt du er stolt av de ja [:D][:D]

ORIGINAL: Julia89

Gud så like de var [:)] Jonah ser litt større ut eneste? Men kan være bilde som gjør det da[:D]
Nydelige er de begge to iallefall, gud så herlige! [:D]

Jo, han er 200 g større da, men tror det er mest bildet som gjør at han ser litt større ut. Han er egentlig biiiitte-liten! Kan ikke huske at Lukas var såå liten. Hehehe. [:D]

oi de var sykt like da! klarer nesten ikke se forskjell ;o

Ikke noe tvil om at de er brødre ihvertfall! [;)] kunne vært tvillinger de.
Helt nydelig begge to [:D] hva synes Lukas om lille bror da?

ORIGINAL: Lovee

Ikke noe tvil om at de er brødre ihvertfall! [;)] kunne vært tvillinger de.
Helt nydelig begge to [:D] hva synes Lukas om lille bror da?

Det første Lukas sa da han kikket oppi sengen var; ''Dæn va fiin!'' og så gliste han som bare det! [:D]
Han er veldig forsiktig med han, klapper han på hodet og vil kose. Så det blir spennende å se om det fortsetter like bra når han skjønner at vi skal ha med oss denne lille krabaten hjem. [;)]

Åhhh [:D] et fint første møte da [:)]

ja det var ganske så likt hehe [:D]
nydelige gutter du har!
gratulerer så mye igjen [;)]

Dei var ganske like, ja, litt forskjell men ser godt at dei er brødre! [:D]
Heilt nydelige! [:)]

Står alt bra til? Når reiser du heim, veit du det?

ORIGINAL: *Nr2*

Dei var ganske like, ja, litt forskjell men ser godt at dei er brødre! [:D]
Heilt nydelige! [:)]

Står alt bra til? Når reiser du heim, veit du det?

Er kommen heim i dag. [:D]

Det går strålande! Virkelig nåkke heilt anna enn med førstemann. Eg e så mykje meir avslappa. Føle eg ''kan detta'', sia eg ha vært gjennom det før.
Og dessuten er Jonah så utrule rolig og god, at det er ein drøm. Han ete godt, fylle bleiene, og sove.. Ha nesten ikkje hørt stemma hans sia han vart født. Så eg nyte det i fulle drag, og kryssa fingrane for at det fortsette sånn! [:D][:D]

Så deilig da, og deilig å komma heim! [:D]

Korleis var det på KK, i forhold til personale, plass/rom osv? Greit?

Me låg på sjukehotellet etter fødselen forrige gang - fekk eige rom rett etter fødsel og alt - det blir rart å plutselig måtta dela rom med andre [&:][;)]

Og var veldig fornøyd med personalet der den gangen. Håpa me er like heldig denne gangen iallefall! [;)]

Du var ikkje på storken?

Back
Topp