Se så fin!

Tine Therese

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Bestilte denne fra lillemille i Danmark på onsdag, og der lå den i posten idag! Jeg syns den var kjempefin Tenkte å sette denne på 4åringen når vi skal fortelle foreldrene og søsknene mine. Spørs om jeg klarer å vente til uke 12 nå
ImageUploadedByBV Forum1408813960.398207.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

så søøt da :)

Veldig søt. Vi skal ha noe lignende til frøkna når vi skal fortelle det til min mor. Med svigerfar og kona tok vi quiz i dag. Ganske morro :) Og svigermor skal få strikkeoppskrift og garn :)

Morsomt!

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Veldig søt. Vi skal ha noe lignende til frøkna når vi skal fortelle det til min mor. Med svigerfar og kona tok vi quiz i dag. Ganske morro :) Og svigermor skal få strikkeoppskrift og garn :)
Så kult!
Med svigermor og svigerfar sendte jeg enkelt og greit sms der det sto "9" (dette barnet blir fars 9'ende). Svigermor tok den med en gang og ringte ganske kjappt

22.01.11 lille klumpen min
20.04.15 lille spira mi

Så morsomt og så kreative dere er;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så kult!
Med svigermor og svigerfar sendte jeg enkelt og greit sms der det sto "9" (dette barnet blir fars 9'ende). Svigermor tok den med en gang og ringte ganske kjappt

20.04.15 lille spira mi

Ja, svigers er litt quizglade så når jeg fant det tipset på nett måtte vi gjøre det. Satt under lunsjen i dag og mannen tok noen spørsmål som "hvem spilte hovedrollen i..?" først og så spurte han "Hvilken stor begivenhet antas vil skje i april 2015?" De grubla fælt, men så sier kona til svigerfar (hun er liksom svigermor hun også) : "Det kommer en baby til!!)

Ville egentlig vente lenger med å si det, men vi er der så mye og jeg vet de holder tett :)

Ja, svigers er litt quizglade så når jeg fant det tipset på nett måtte vi gjøre det. Satt under lunsjen i dag og mannen tok noen spørsmål som "hvem spilte hovedrollen i..?" først og så spurte han "Hvilken stor begivenhet antas vil skje i april 2015?" De grubla fælt, men så sier kona til svigerfar (hun er liksom svigermor hun også) : "Det kommer en baby til!!)

Ville egentlig vente lenger med å si det, men vi er der så mye og jeg vet de holder tett :)
Ja det er så gøy å finne på sånne ting! Er jo ikke så mange ganger man får muligheten til å gjøre sånne ting. Sist gang kjøpte jeg kopper med bestemor og bestefar på. Mamma utbrøt med en gang "jeg er ikke bestemor"! Men når hun skjønte det ble hun gla

20.04.15 lille spira mi

Ja det er så gøy å finne på sånne ting! Er jo ikke så mange ganger man får muligheten til å gjøre sånne ting. Sist gang kjøpte jeg kopper med bestemor og bestefar på. Mamma utbrøt med en gang "jeg er ikke bestemor"! Men når hun skjønte det ble hun gla

20.04.15 lille spira mi

Til mamma sist sa vi det rett etter jul. Rota litt i veska mi og dro frem et "gavekort" jeg lata som jeg hadde glemt å gi i julegave. Det sto noe som: " gavekort på et stk barnebarn, gyldig til 30 juli 2012. Kan ikke byttes i kontanter." Vi hadde laget og skrevet det slik at det så ut som et helt vanlig gavekort. Mamma leste mange ganger, tror ikke det gikk helt opp for henne. Bestemor som satt ved siden av skjønte det fort og de endte med å klemme hverandre, gråte og le. Festlig syn! :love017

Til mamma sist sa vi det rett etter jul. Rota litt i veska mi og dro frem et "gavekort" jeg lata som jeg hadde glemt å gi i julegave. Det sto noe som: " gavekort på et stk barnebarn, gyldig til 30 juli 2012. Kan ikke byttes i kontanter." Vi hadde laget og skrevet det slik at det så ut som et helt vanlig gavekort. Mamma leste mange ganger, tror ikke det gikk helt opp for henne. Bestemor som satt ved siden av skjønte det fort og de endte med å klemme hverandre, gråte og le. Festlig syn! :love017
Haha! Love it!

20.04.15 lille spira mi

Ååå så koselig!! Syns det er litt sårt at jeg aldri får oppleve den reaksjonen.. Første gang var jeg 20 år og ringte nervøs hjem til mamma, hun tok det greit, men ingen glede over å bli besteforeldre for barnet var født.

Forrige gang gruer jeg meg så til å fortelle det at jeg holdt det hemmelig de 2 ukene jeg var hjemme på juleferie og ringte når vi var hjemme igjen. Første reaksjon var "var det planlagt? Hva gjør du med studiene? Hvordan har dere tenkt til å løse dette?"

Denne gangen ser jeg for meg at det blir noe ala "hva tenkte dere på? Har dere råd til det da? Hvordan løser dere det med rom? Nå må dere jo ha ny bil........ Jaja, gratulerer"

Misforstå meg rett, de er fantastiske besteforeldre, men de bekymrer seg nok unødvendig på våres vegne og syns selv at 2 barn er best og vi har nok forskjellig oppfatning av definisjon på et lykkelig liv...

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp