Se så fin sparkebukse i ull

S-mamma

Gift med forumet
Er så glad i lille lam

Hvilken farge og str lurer du på?:) de fleste klær er rimelige. Synes vi skal unne oss et par plagg som er dyrere!:)

Ja, vi kan jo unna oss d ;-)

Temker strl 62 i sjøgrønn til lille gutten :)

så fin :) skulle ønske jeg hadde økonomi til og kjøpe så dyre plagg.. om jeg bruker 'så mye' på et plagg ville jeg heller kjøpt en god ull heldress :p

Hvilken størrelse ville dere kjøpt om dere skulle kjøpe den å ha den til høsten/vinteren igjen? :-)

Ja lille lam er gode:) Fikk en tykkere dress med glidelås og en tynnere med svigers til minstesnuppa som var født på våren -12, jeg valgte da str 86 for å ha ei go stund og de brukte vi lenge av:)

Om du skal ha den til neste høst/vinter så hadde jeg ventet til da med å handle.... Umulig å si på forhånd om man får lang eller kort unge, lubben eller spe. Nei vent å se ;) jeeez nesten så det rimte.

http://lillelam.no/produkter/sparkedress/seledress-basic/

Sånn vil jeg ha, syns den vAr så fin og ser god ut. Dyr, men man kan brette opp i beina slik at man kan bruke den lenger.
Ja den var kjæmpefin- ull er jo godt selv om sommeren her nordpå. 56 kan kanskje bruker feb/mars, så blir det str 62 i april, mai, juni, juli. Får se om behovet er der- har jo en del hjemmestrikkede klær også. Tar så kort tid å få tilsendt med osten hvis man bestiller- så ingen stress her :)

Fin :)

Back
Topp