Se på TV Norge...

Thunderella

Gift med forumet
Dokumentar om overvektige småbarn.
Huff sier jeg bare..

Ja, de sa det nå. Ytterst skjelden har stoffskifte noe med saken å gjøre.. Det er matvaner og livsstil som fører til overvekt. Ikke noe annet!!

er ille synes jeg....men bra de får hjelp - for d er mange som ikke ser hvor de gjør feil!

Uff, stakkars nydelige barna..

Får helt vondt inni meg når de forteller om at de blir mobbet på skolen og sånn.

ORIGINAL: Thunderella

Ja, de sa det nå. Ytterst skjelden har stoffskifte noe med saken å gjøre.. Det er matvaner og livsstil som fører til overvekt. Ikke noe annet!!

Noe må det jo være, når man har to barn med samme kosthold, samme gener, samme grunnlag, og den ene er tynn som en strek og den andre rund og god... ;)

ORIGINAL: *Meya*

Noe må det jo være, når man har to barn med samme kosthold, samme gener, samme grunnlag, og den ene er tynn som en strek og den andre rund og god... ;)

Kostholdet har sklidd ut etterhvert som hverdagen blir mer og mer hektisk. Hun ene, Tieghan, har hatt et dårligere kosthold siden fødselen. De andre har levd sundt de første 10 årene av livet sitt, og de spiser fortsatt normale porsjoner.

Hun spiser altfor mye mat og er altfor mye i ro.
(Enorme posjoner)

Jeg blir sjokka når jeg tenker på at flere av dem veier mer enn meg...

Synes så synd på dissa barna som har det slik... Er jo ikke demmes skyld.., men foreldrenes...

Å herremin!
7 år og 60 (!!!) kg.. Det er mer enn meg!! [:-]

ORIGINAL: *Meya*

Kostholdet har sklidd ut etterhvert som hverdagen blir mer og mer hektisk. Hun ene, Tieghan, har hatt et dårligere kosthold siden fødselen. De andre har levd sundt de første 10 årene av livet sitt, og de spiser fortsatt normale porsjoner.

Hun spiser altfor mye mat og er altfor mye i ro.
(Enorme posjoner)

Nå mente jeg faktisk her hjemme. Jeg har to barn som er helt forskjellige, men har akkurat samme gener og sånn, og spiser det samme...

Back
Topp