Se på oss da!

funny_bunny

Forumet er livet
Yes!! Endelig har mamma og pappa klart å lage baby, og vi er overlykkelige[:D]

Siden jeg da er 12 uker på mandag og all familie vet det så er vi ferdig med å holde ting hemmelig[:D]
Om dere ikke kjenner barna igjen så er jeg iallefall tidligere Maryan84, Og Andrea og Niklas gleder seg til å få en baby i hus[;)]

Yeey

DEG har jeg tenkt masse på, og savna!!![:)][:)] Gratulerer så mye, så koselig!!!!![:)][:)][:)]

Gratulerer så mye, Maryan! [:)]

oi oi oi[:D] Viste ikke om disse ønskene[:D] Gratulerer så mye[:D]

Takk alle sammen[:D]
Vi var jo veldig bestemt på att vi ikke skulle ha flere barn, men når Niklas begynte å nærme seg to år kom den skumle babysyken snikende[8D] Så vi fant ut det var bare å hoppe i det... fjernet spiralen tidlig i januar og håpte på det beste[:D]

Andrea har mast om en baby og en lillesøster i over ett år... mange av vennene hennes har fått småsøsken og det ville hun og ha.... var ikke godt nok med han hun hadde.... han var jo stor[8D]

GraTULERER SÅ MYE:)

Ååå var det deg ja! Gratulerer[:D]

(Hmmm ser jeg skriver fra mitt nye nick selv her, men jeg er Rara.)

GRATULERER ! [;)] så du har skiftet nick du ! [:D] Har tenkt på deg! og kan huske du sa på et av disse babytreffene våre at dere mest sannsynlig ikke skulle ha flere [:D]

Er foresten mammentilHelle [;)]

Gratulerer så masse med nr 3 på vei!
Hadde en veldig følelse på at det var deg bak det nye nicket [:D]
Håper svangerskapet har gått bra til nå og og at det går bra resten av tiden også.

ORIGINAL: Mammasinegull

GRATULERER ! [;)] så du har skiftet nick du ! [:D] Har tenkt på deg! og kan huske du sa på et av disse babytreffene våre at dere mest sannsynlig ikke skulle ha flere [:D]

Nei... vi sa så[8D] to var fint[:D]

Har tenkt masse på deg og faktisk.... hvordan er det å være tvillingmamma?
Travelt med 3 små vil jeg tro[;)]

ORIGINAL: funny_bunny

ORIGINAL: Mammasinegull

Nei... vi sa så[8D] to var fint[:D]

Har tenkt masse på deg og faktisk.... hvordan er det å være tvillingmamma?
Travelt med 3 små vil jeg tro[;)]

travelt er bare forbokstaven !!
gjorde foresten det samme som deg når vi skulle ha igjen, skreiv på en body til Helle "blir storesøster i mai-2010" [;)]

lykke til videre :)

Din luring :-))) Jeg har lurt på hvem denne kaninen var!! GRATULERER [:D][:D][:D] Håper vi treffes igjen en dag.

ORIGINAL: Nybergenser

Din luring :-))) Jeg har lurt på hvem denne kaninen var!! GRATULERER [:D][:D][:D] Håper vi treffes igjen en dag.

[8D][8D][8D]
Ja.. vi må ha bergenstreff gjenforening[:D]

ORIGINAL: GT Sara

DEG har jeg tenkt masse på, og savna!!![:)][:)] Gratulerer så mye, så koselig!!!!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: Mirus

Gratulerer så mye, Maryan! [:)]

Gratulerer så mye!! [:D]

Gratulerer så mye med graviditeten!!! Artig å se andrea og niklas igjen[:)] masse lykke til med svangerskapet[:)]

Back
Topp