Se på hun da :)

hhahahaha=) herlig! tidlig krøkes ser jeg ;)

så herlig!!

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååwe så søt Men nå må jo hun vel holde med Tottenham hvis du skal spleise henne med en av sønnene til David Beckham???[;)][;)]

hehe så søtt!

Her har vesla original drakt (med shorts og sokker) som brukes hver gang hun og pappa skal se kamp på tv[8D]

og i mai skal vi på familietur til manchester og for å se kampen United-Chelsea. da skal vesla sitte på fanget med øreklokker[8D]

ORIGINAL: Pixiee

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååwe så søt Men nå må jo hun vel holde med Tottenham hvis du skal spleise henne med en av sønnene til David Beckham???[;)][;)]

Jeg velger å tro at han alltid vil ha united i hjerte sitt [:D]
hihihihihi [:)]

så herlig[:)]

ORIGINAL: LinnOgMia

ORIGINAL: Pixiee

Jeg velger å tro at han alltid vil ha united i hjerte sitt [:D]
hihihihihi [:)]

Han har jo alltid Tottenham i hjerte sitt sa han :-P Hans kremmerte bestefar eller far er jo strødd utover white heart lane hahahahaha , og hans drøm var jo at han spillte for Tottenham [8D][8D] (Dette fortalte sambo meg iallefall)[8D][8D]

Hehe....

skal ikke si noe her - samboer'n har gått til innkjøp av star wars og star trek bodyer! :o

Veeeldig søt liten tass du har, forresten!

Back
Topp