SE PÅ TV2 NÅ!!!

ORIGINAL: MsMarte

syns de kunne ha testa simo kombi!!

Enig!! Er det vi har...[8|]

Simo kombi er jo en klassiker på markedet, så rekner med at den er trygg nok for prinsen vår jah[:D]

Emmaljunga smart duo lå bra an, jippi [:)]

ja, den gjør d![:)] Kjenner noen av dere til det merket som kom best ut i testen?? har ikke hørt om d merket engang jeg.. simo vogna lå vel sånn ca midt på treet, gjorde den ikke??!!

[:(]egr troll duo, den testa dei ikje..

Emmaljunga smart duo
ORIGINAL: *Malin*

Hvilket merke kom best ut???

Noen som husker?

Emmaljunga smart duo var den ene..-men de tasta skikkelig få vogner syns jeg...[8|]
Mer omfattende om testen skulle visst komme i neste utgave av Foreldre og Barn, så kanskje det er flere vogner med der?[:)]

ORIGINAL: tinejento

Emmaljunga smart duo
ORIGINAL: *Malin*

Hvilket merke kom best ut???

Noen som husker?

Emmaljunga smart duo var den ene..-men de tasta skikkelig få vogner syns jeg...[8|]
Mer omfattende om testen skulle visst komme i neste utgave av Foreldre og Barn, så kanskje det er flere vogner med der?[:)]

Fikk Foreldre og Barn i går, men jeg synes ikke det var så mange vogner som ble teste... Husker ikke i farta nå, men det var vel 6-7 stk tenker jeg... Så ikke TV2 hjelper deg jeg da...

det skal vell stå inne på tv2 sine nettsider? for den som vil lese. eg har kjøpt meg vogn og er fornøyd med den!, men siden det er ei bagvogn så blir det vell nytt kjøp om et halvtårs tid

Back
Topp