*Chill* Forumet er livet 22 Jul 2007 #1 Var på tur idag, og tok noen RÅ bilder av noen ALTFOR nyskjerrige måser!
G Grete71 Forumet er livet 23 Jul 2007 #2 Stilig! Flotte bilder! Jeg vil også ha slikt kamera.... [8D]
*Chill* Forumet er livet 23 Jul 2007 #3 Hmm, er det du som har tatt disse sa du? Hvor ble de tatt da??? Jepp, det er meg og min pappa som holder maten til de... hehehe De er tatt på Geirangerferja, var der i går!! [:D]
Hmm, er det du som har tatt disse sa du? Hvor ble de tatt da??? Jepp, det er meg og min pappa som holder maten til de... hehehe De er tatt på Geirangerferja, var der i går!! [:D]
Lucki83 Gammelt medlem VIP 23 Jul 2007 #5 Kjempe tøfft da!!! Sinnsykt bra bilder!!!Begynner å undre hva du driver med i en frisørsalong...[;)]
*Chill* Forumet er livet 24 Jul 2007 #7 såå kule bilder :) Hva slags objektiv har du? æmmmm....har bare det som følgte med mitt cannon eos 350d...husker ikke hva det het![:)]
såå kule bilder :) Hva slags objektiv har du? æmmmm....har bare det som følgte med mitt cannon eos 350d...husker ikke hva det het![:)]
snusken Forumet er livet 8 Aug 2007 #8 ORIGINAL: ~Star83~ Kjempe tøfft da!!! Sinnsykt bra bilder!!!Begynner å undre hva du driver med i en frisørsalong...[;)] Ja det har jeg også undret på en stund.....[8|]
ORIGINAL: ~Star83~ Kjempe tøfft da!!! Sinnsykt bra bilder!!!Begynner å undre hva du driver med i en frisørsalong...[;)] Ja det har jeg også undret på en stund.....[8|]