se min kjole

mille.

Gift med forumet
Nå er det så mange kjolebilder til brylluper her.
Noen som vil vise sin BRUDEKJOLE?? eller drømmekjolen de vil ha en gang når de gifter seg... [;)] 

skal prøve, men imageShac tuller seg litt... [:@]

Dette er min drømme brudekjole..[:)][:)]
Og "får" jeg d til,så vil jeg gjerne ha den i en lyys blåtone..[:)] *elsker blått*

ååå, den var råfin ju9ta! Lignende vil jeg også ha! Kan kjøpe av deg din når du har giftet deg. Hihihi[:D]

Må bare legge an til langt hår igjen, og slanke meg 25 kilo....[8|][&o][:-]

25 kilo???? skal du ha barnekjole? Seriøst, du kan da virkelig ikke ha så mange kilo å ta av.. Men jeg tror du er en del lengre enn meg da, så da blir den for lang for meg. [:(][;)][:D] 

Ikke meningen å kuppe tråden mille.!

Jeg har såå lyst til å gifte meg.. Kommer til å stortute i morgen..

ORIGINAL: Ju9ta

Dette er min drømme brudekjole..[:)][:)]
Og "får" jeg d til,så vil jeg gjerne ha den i en lyys blåtone..[:)] *elsker blått*

Den var jo helt prinsesse-lekker!!!!! Kjempepyntet med samtidig veldig enkel! Kunne fint lånt den av deg ja! Og mens vi er inne på prinsessekjoler: Jeg har jo store planer om å låne Mary (kronprinsessa i Danmark) sin, den likte jeg kjempegodt! Her kommer hun opp kirkegulvet: http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/38044

Eneste jeg kunne tenkt meg å forandre er at jeg ville hatt uten ermer også med sånne bånd som man knyter nederst i ryggen (som skolisser hvis dere skjønner?)  

ORIGINAL: Misin

25 kilo???? skal du ha barnekjole? Seriøst, du kan da virkelig ikke ha så mange kilo å ta av.. Men jeg tror du er en del lengre enn meg da, så da blir den for lang for meg. [:(][;)][:D] 

Ikke meningen å kuppe tråden mille.!

Jeg har såå lyst til å gifte meg.. Kommer til å stortute i morgen..

Mm..25 kilo ja.. Hvertfall 20 kilo skal av..[;)] Har klart å slanka meg 22 kilo før,men d var uten unge da..[&o] Men jeg skal klare d igjen jeg..[:)]
(ikke meninga å kuppe tråden din,Mille..)

jeg vil ha en prinsesse kjole med perler og "diamanter" , stroppløs , slep og langt slør.

jeg vil absolutt være prinsesse for en kveld.

*drømmer meg bort*

ORIGINAL: LilleMusMei

jeg vil ha en prinsesse kjole med perler og "diamanter" , stroppløs , slep og langt slør.

jeg vil absolutt være prinsesse for en kveld.

*drømmer meg bort*

Enig! [:)] Og jeg antar du mente slør. [;)] 

åhhhh....kunne likt denne jeg...men kanskje litt barokk aktig i det unnerste.....liker de romantiske kjolene....

hadde jeg bare hatt kroppen til åbære den.....akk....

*sukk*hvorfor er det så maaaaaaaaaaaange nydelige kjoler`??????

hvis jeg er så heldig å bli gift en gang (som det desverre ikke ser ut til) men HVIS så kommer jeg til å ha et stooooooooooooort problem med å velge.

tror jeg må ha en fra morgenen av, en under vielsen, en hos fotografen(eller alle), en under middagen, en under kakene og en til å danse i og til slutt en som jeg skal sove i å drømme om min prinsesse tilværelse.

Back
Topp