Se kjønn uke 14?

Novembersprout

Betatt av forumet
Novemberlykke 2020
Jeg har bestilt tul når jeg er i uke 14. Klarer bare ikke å vente til oul, for jeg er så
spent på å se stå inni der. Tror dere det er noen sjanse for å få vite kjønn? Har SÅ lyst til å begynne å kjøpe inn litt. :love017 Noen som har erfaringer med ul i uke 14?
 
Sniker fra Juli - jeg fikk vite 12+6 :) kommer nok veldig an på den som utfører undersøkelsen og hvordan baby ligger
 
Sniker fra desember, her i Danmark tilbys private kjønnsscanninger fra uke 14+0. Så tenker det kan la seg gjøre ;)
 
Med sønnen min kunne gynekologen se kjønnet i uke 11. Hun var helt sikker på gutt, som jo stemte. Jeg skal på TUL nå i uke 12, og nevnte for gynekologen jeg går til nå at hun kanskje kunne klare å se kjønn da. Hun mente det ikke var mulig før i uke 16.

Jeg tror det kommer veldig an på hvem man går til. Noen vil kanskje ikke si noe om kjønn før de kan si det sikkert, mens andre tar en sjans fra veldig tidlig. Med sønnen min kan det jo ha vært flaks at kjønnet stemte.
 
Ja, det er jo tross alt 50% sjanse for å gjette riktig, hehe :joyful: Har hørt at hun jeg skal til kan «gjette»/se ganske presist fra uke 12, så håper vi kan få vite :nailbiting::dummy::dummy1::smiley-bounce022
 
Det er absolutt mulig å se kjønn fra uke 12, men noe mer usikkert frem til uke 15/16. Jeg fikk vite med min første kjønn i uke 11\12 av min fastlege med ultralyd apparat, basert på puls&hjerte rytme. Han hadde rett de gangene når jeg og mine brødre lå i magen til mamma også, så han har en annen teknikk. De andre fikk jeg vite i ca. Uke 13 på privat ultralyd. Da jeg ventet tvillinger var de 100% sikker på at en av dem var gutt, mer usikker på den andre da han lå veldig feil til. Han var jente frem til uke 23 og 3D ultralyd. minstemann fikk jeg vite i uke 13 på privat ultralyd. Mulig det er lettere å anslå gutt enn jente da de ser nokså like ut nedentil ganske lenge. Denne gangen får jeg vite kjønn basert på morkakeprøve i uke 12, men jeg har mine mistanker med tanke på <<Nub>> teorien og flere ultralyder. Blir spennende å se om jeg har rett denne gang :)
 
Jeg har bestilt tul når jeg er i uke 14. Klarer bare ikke å vente til oul, for jeg er så
spent på å se stå inni der. Tror dere det er noen sjanse for å få vite kjønn? Har SÅ lyst til å begynne å kjøpe inn litt. :love017 Noen som har erfaringer med ul i uke 14?

En venninne av meg fikk vite rundt uke 12-13. Men det var veldig flaks på måten barnet lå på! :D
 
Jeg har bestilt tul når jeg er i uke 14. Klarer bare ikke å vente til oul, for jeg er så
spent på å se stå inni der. Tror dere det er noen sjanse for å få vite kjønn? Har SÅ lyst til å begynne å kjøpe inn litt. :love017 Noen som har erfaringer med ul i uke 14?
Jeg skvatt litt da jeg så denne tråden for vi har likt bilde:hilarious: tok litt for lang tid før jeg skjønte at det ikke var meg:hilarious:
 
Tror jeg var 14+5 når jeg fikk vite «70% gutt», det stemte :happy:
 
Skal i morgen 13+4. Har lest at jordmora jeg skal til er spesialist i ultralyd og mener man kan se kjønn helt sikkert fra uke 13 (hvis barnet ligger fint til), så håååper så å få vite!
 
Skal i morgen 13+4. Har lest at jordmora jeg skal til er spesialist i ultralyd og mener man kan se kjønn helt sikkert fra uke 13 (hvis barnet ligger fint til), så håååper så å få vite!
Å, hurra! Lykke til :Heartred Håper hun klarer å se!! Skriv en melding her og fortell hvordan det gikk :love017
 
Forrige svangerskap fikk vi vite kjønn 12+3, han vi var hos er kjent for å være veldig flink. Skal til han samme denne gangen når jeg er 12+6 og håper han klarer å se denne gangen også
 
Back
Topp