Se kjønn på ul

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Når kan de tidligst se kjønn på ultralyd? Skal på ul på torsdag og er da 10+6 kan han se noe da?

Nei,tidligst er i uke 13/14 tror jeg,og da skal man også ta det med en klype salt for det er veldig vanskelig å se det så tidlig...

Tror ikke de har lov til å opplyse om kjønn før uke 12 uansett om det kan se eller ikke. For å unngå kjønnsbestemt abort

Ikke lov å opplyse om hvilket kjønn det er før 12 uke hvis de kan se det, pågrunn av kjønnsbestemt abort

Ååå... Jeg er jo så spent hehe blir glad uansett hvilket kjønn her altså

Får vell bare smøre meg med tolmodighet da :shy:

Vi fikk vite kjønn i uke 13. Ul- legen sa at han ikke hadde lov å si det 100% sikkert så tidlig, men han var sikker .. Så vi fikk ta det som 85% sjanse :p Det stemte da, som han sa, at vi ventet gutt :-)

Når kan de tidligst se kjønn på ultralyd? Skal på ul på torsdag og er da 10+6 kan han se noe da?
Uke 11++ (80%) enda sikrere 12+ og sikrest 13+ (95/99%) hvis du er hos en som kan det og har bra utstyr. det er lettest å se i uke 11 om gutt. Hvis de ikke vil opplyse så ber du om bilde av nub og googler nub theory. Mulig å se selv da! Sjeldnere og sjeldnere i oslo at jeg hører noen som ikke har fått vite på 12-uker sjekk;)

Uke 11++ (80%) enda sikrere 12+ og sikrest 13+ (95/99%) hvis du er hos en som kan det og har bra utstyr. det er lettest å se i uke 11 om gutt. Hvis de ikke vil opplyse så ber du om bilde av nub og googler nub theory. Mulig å se selv da! Sjeldnere og sjeldnere i oslo at jeg hører noen som ikke har fått vite på 12-uker sjekk;)

Oi så gøy
Lov til å håpe litt da kanskje.

Back
Topp