Se hva jeg

Gulljentå

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
har kjøpt

 
ORIGINAL: Gulljentå

har kjøpt- Et aktivitetebord hvor hun kan øve seg på å stå mens hun leker. [:)]


 
På babymiljø (tror den heter den, den ved kilden). Det var den siste de hadde så fikk den litt billigere siden den var utstillingsmodellen. Har lett overalt etter noe sånt, toys r us, extra leker og kids&car, men ingen hadde. Endelig fant jeg!
De sa at den hadde gått som hakka møkk, regnet med å få inn fler tror jeg
 
stillig[:)]
 
Artig!!!
 
 
Her har vi loftet fullt av leker etter storebroren så her handler vi ikke leker kan du si!
 
Så kult! Gøy med nye leker nå ja...
 
ORIGINAL: 83modell

Så kult! Gøy med nye leker nå ja...

[:D]
 
ORIGINAL: 83modell

Så kult! Gøy med nye leker nå ja...
 
Back
Topp