Se hva jeg har bestilt til ungene

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Se hva jeg har bestilt til de kommende storesøsken. Disse vi skal bruke når vi forteller dem det. Får storebror kommer til å få sjokk når vi sier at det står storesøster på hennes også. Spent på å se om han skjønner tegninga. Tror vi skal fortelle resten av slekta det sånn også.ImageUploadedByBV Forum1408741851.685464.jpgImageUploadedByBV Forum1408741862.952783.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Så stilige! :D Hvor har du kjøpt de?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Å husker såklart ikke siden. Men kan sjekke i morgen :)

Slik fortalte vi det til familien sistgang:) lurer litt på om vi skal gjøre det igjen eller finne på noe nytt.
Tror ikke så mange forventer et tredje barn herifra;)

Det tror jeg ingen venter her fra eller :p

Bestilte akkurat "verdens beste storesøster" tskjorte fra ebay selv ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Sååå gøy! Vi har ikke den muligheten da vi venter vår første, men har en artig plan om hvordan det skal fortelles til mine i hvertfall ;-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Jeg har bestilt genser med "inni min mors mage ligger det en liten gave, JEG SKAL BLI STOREBROR". Bestilt fra lillemille for 180,-, gleder meg til den kommer!

Så lurt!! :) kanskje d er sånn vi sku gjort d også ;) event kun for ungene sin del! at eldstemann kan lese hva som står på de, og få "sjokk"... hehe.. Usikker på om vi bare skal fortelle muntlig til kmmende besteforeldre pga jeg vet begge sider ikke kommer til å bli happy... Og da er d dumt å dra ungene inn i d .....

Så morsomt;) jeg hadde tenkt å kjøpe en smokk med storebror på, men blei aldri

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så lurt!! :) kanskje d er sånn vi sku gjort d også ;) event kun for ungene sin del! at eldstemann kan lese hva som står på de, og få "sjokk"... hehe.. Usikker på om vi bare skal fortelle muntlig til kmmende besteforeldre pga jeg vet begge sider ikke kommer til å bli happy... Og da er d dumt å dra ungene inn i d .....
Begge sider? Blir ingen glade? Hvorfor det? Syns alle besteforeldre skal bli glade for hvert barnebarn!

Blir ikke glade for å få flere barnebarn, for noe fjotterier.... Humfzz

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Stilig! :)

Sent from my HUAWEI Y300-0100 using BV Forum mobile app

Begge sider? Blir ingen glade? Hvorfor det? Syns alle besteforeldre skal bli glade for hvert barnebarn!

njee.. de blir nok glade når de får summet seg! men begge sider har vært veldig på at det er mer en nok med 2, og bla bla bla.... Mine foreldre ser heller at min søster får flere, det snakker de om titt å ofte, om ikke d kommer en til hos de snart ( de har også 2 barn å ).. Mens vi får beskjed at vi har nok..... Flott det .. :) Lite vet de ;)

njee.. de blir nok glade når de får summet seg! men begge sider har vært veldig på at det er mer en nok med 2, og bla bla bla.... Mine foreldre ser heller at min søster får flere, det snakker de om titt å ofte, om ikke d kommer en til hos de snart ( de har også 2 barn å ).. Mens vi får beskjed at vi har nok..... Flott det .. :) Lite vet de ;)

Akkurat sånn har jeg det også... Tror ikke noen av besteforeldrene blir glade før barnet et født. Fordi de mener det beste for oss er 2 og jeg vet de kommer til å bekymre seg unødvendig for vår økonomi og plassmangel.

Gruer meg til å fortelle det, men vet jo at tiden vil komme. På en måte kunne jeg tenke meg å gjøre det med f.eks gensere, for jeg tror ikke de vil reagere like negativt med ungene til stede. Må gruble litt på det..

Akkurat sånn har jeg det også... Tror ikke noen av besteforeldrene blir glade før barnet et født. Fordi de mener det beste for oss er 2 og jeg vet de kommer til å bekymre seg unødvendig for vår økonomi og plassmangel.

Gruer meg til å fortelle det, men vet jo at tiden vil komme. På en måte kunne jeg tenke meg å gjøre det med f.eks gensere, for jeg tror ikke de vil reagere like negativt med ungene til stede. Må gruble litt på det..
Ja du sier noe der..... Godt d ikke bare er oss som har d sånn. Er veldig tungt synes jeg.. For er det noen som takler flere barn, så er d oss... Selv om andre kanskje har bedre økonomi.. Men det er abslutt ikke alt her i verden.. Og vi er på angt nær fattige... :) Heldigvis akkurat kjøpt hus, så plass har vi nok av :D

Back
Topp