Hehe ja da er det nok samme annonse tok det lang tid før du fikk den eller?
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Det tok vel ikkje meir enn ei veke ca
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja da er det nok samme annonse tok det lang tid før du fikk den eller?
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Jeg skal lese linkene, men så lenge det ikke er noe løst som kan komme over barnet eller tildekke barnet på noen måte, så er vel ikke et babynest farlig. De skal jo være faste og ikke løse så vidt jeg vet. F eks en voksipose er jo ikke farlig så vidt jeg vet?
Krybbedød er noe jeg tar veldig alvorlig, men så lenge man bruker skjønn på hvordan ting er ut fra om det er noe løst eller for mykt å ligge på, så vil jeg ikke tro at et babynest er farlig? Det vil jo f eks hemme barnet fra å snu seg på rygg. Eller hva tenker du om det som har lest artiklene?
Ja du har sikkert rett. I tillegg kommer det kanskje litt an på hva slags stoff som er brukt? Har tidligere lest at problemet ofte er at det hoper seg opp CO2 rundt barnet fordi stoffene ikke puster, og at det kan medføre kvelningsfare - dvs det er ikke bare det at løse ting kan komme over barnets hode som er farlig. Jeg ser også at feks stokke legger vekt på i sine produktomtaler at tekstilene puster.
Men har ikke funnet noen meldinger fra den norske krybbedødforeningen om babynest, ei heller at sprinkelbeskyttere ikke skal brukes.