Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjempefin!Sånn fekk eg kjempefornøyd
Sånn fekk eg kjempefornøyd
De er sååå fine hvor har du bestilt fra? Har bare sett sånne på finn.no
★Sender fra pipe-gjøken★
Noen som vet om krybbedødsfaren ved bruk av slike? Har lyst på, men vet ikke om jeg tør. De sier jo at til og med sprinkelbeskyttere øker faren for kvelning, og her er det jo enda mer stoff!
Noen som vet om krybbedødsfaren ved bruk av slike? Har lyst på, men vet ikke om jeg tør. De sier jo at til og med sprinkelbeskyttere øker faren for kvelning, og her er det jo enda mer stoff!
Hvor har du det fra? Link til forskning rundt det/uttalelse rundt det? Ville tenkt at babyhead/babynest vil gjøre det mer trygt f eks å ha babyen i senga.
Bestilte frå ei dame på finn.no, så det er sikkert den annonsen du har sett. Ho syr på bestilling
Og til slutt.. Blr litt ivrig her :
http://www.patient.co.uk/health/reducing-the-risk-of-cot-death
Bedclothes
Do not use a pillow - just use a firm mattress that fits well into the cot, covered with a sheet. To cover your baby use layers of sheets and thin blankets rather than duvets, loose covers or a 'baby nest'. Do this at least until the baby is a year old. Duvets and loose covers are more likely to cover a baby's face. Also, using several thin layers allows you to put on or take off layers depending on the room temperature.