se hva jeeeeg har :D

Vil gjerne lære :)
Foreløpig har jeg en stk solan og en stk ludvig som skal få lov til å campe på den :)

ORIGINAL: Snikesnuppa

Ååå det blir knallfint [:D]

Håper det [:D][:)][:D]

Ååå, det var en av de nydeligste jeg har sett!![:)][:)]
Hadde en tidligere, men eksen ville ha den da vi gikk ifra hverandre, siden den hadde tilhørt hans besteforeldre (fair enough), men vil veldig gjerne ha en ny etterhvert[:)]

ORIGINAL: pustle

Ååå, det var en av de nydeligste jeg har sett!![:)][:)]
Hadde en tidligere, men eksen ville ha den da vi gikk ifra hverandre, siden den hadde tilhørt hans besteforeldre (fair enough), men vil veldig gjerne ha en ny etterhvert[:)]

JA, syntes den var såååå fin da jeg klikket meg rundt på finn.no.. Og den kostet kun 400kr [:D] Megakupp [:)][:)]

Skjønner  jeg kanskje burde ta en titt på låven.. Tror det ligger endel der[&:] Må vel være bedre å selge de enn å la de ligge å råtne?!

ORIGINAL: Tarlica

Skjønner  jeg kanskje burde ta en titt på låven.. Tror det ligger endel der[&:] Må vel være bedre å selge de enn å la de ligge å råtne?!

HAha, smaken er som baken [8D] Tror du kan tjene noen kroner på det som halvråtner på låven din [:D]

ORIGINAL: LittleMonkey*

ORIGINAL: Tarlica

HAha, smaken er som baken [8D] Tror du kan tjene noen kroner på det som halvråtner på låven din [:D]

Hvem kunne vel vite det!!!! Kanskje det er det jeg burde gjøre i påsken?! [;)]

Så gøy[:D] Den var kjempefin!
Husker vi hadde en slik da jeg var yngre, men jeg aaaaner ikke hvor den har blitt av[8|] Ikke at vi har plass til den heller nå, for den saks skyld..

Back
Topp