Se hit litt

ok, takk for svar, men pass bilde da må jo han sitte på fanget mitt, blir ikke det litt rart[8|]

Det skal også være på hvit bakgrunn så de kan vistnok ikke sitte på fanget... [8D] Og ikke skal de smile heller. [:D]

ORIGINAL: Metalmom

ORIGINAL: Englemafian

ok, takk for svar, men pass bilde da må jo han sitte på fanget mitt, blir ikke det litt rart[8|]

Hadde dere tenkt å ta bilde i sånn fotoboks? Dere kan jo ta bilde hos fotograf, eller ta selv. Vi tok bilde hjemme selv... Men da var hun bare 3 måneder, så er kanskje litt lettere å få en sånn liten en til å være i ro. [;)]

Jeg trodde vi måtte ta i fotoboks, men har jo 1 års bilder jeg kan klippe til[;)]tviler på han sitter i ro i fotoboksen[:D]

Vi tok passbilde hos fotograf da minsten var 4 måneder. Han ble da lagt på et hvitt teppe på gulvet... Er endel regler om ikke smile, et øre skal synes osv...

På eldstemann som fikk pass da han var 2 måneder klippet vi til et bilde selv. Da lå han i vippestolen med et hvitt teppe under. Dette var visstnok ikke helt godkjent, men det gikk greit siden han var så liten... Men ikke alle hadde godkjent det, tror jeg...

skal vel få til noe[;)] var lettere før når barna kunne være i foreldrenes pass[&o] tusen takk for svar alle[:D]

vi tok passbilde på postkontoret. holdt henne opp mot en hvit vegg[;)]

Vi ordnet pass til lillegutt da han var ca 7 mndr. Måtte ta bilde hos fotograf, for de er veldig strenge på sånne bilder... Han satt da på fanget mitt, men vi hadde en hvit papplate mellom oss. [:)]

Alle må ha eget pass.

Back
Topp