Se hit litt..

(Jeg var sykemeldt forrige uke pga betennelse i albuen.
Var tilbake på jobb igår.. Det gikk forsåvidt helt greit.. Men idag våknet jeg og hadde vooondt igjen.. Sånn skikkelig vondt. Fikk beskjed av legen min (når jeg var der forrige uke) å ta 3 ibux (som en engangsdose) om jeg fikk vondt igjen.. Så jeg er ikke på jobb idag.. Jeg hadde ikke klart det uansett...)

Men.. Det jeg lurer på er om det er teit av meg å gå på butikken? For å kjøpe mat ja.. Ikke noe klesbutikk eller noe.
Eller skal jeg holde meg inne, i og med at jeg hjemme fra jobb liksom..
Teit spørsmål kanskje.. Men spør likevel jeg [8D]

Kom deg på butikken du, må jo ha mat[:D] Jeg syns også det er "lov" å gå tur o.l. når man er hjemme syk. Man må nesten se an litt hvorfor man er hjemme...

Good bedring, høres ikke noe godt ut...

Synes det er stor forskjell på å gå til butikken og handle litt kontra være på jobb og skulle prestere i 8 timer

selvfølgelig kan du dra på butikken hvis du føler du klarer det.. Er en viss forskjell på en tur på butikken og en hel arbeidsdag..

man trenger mat selv om man er syk eller i smerter!

jeg har en regel om og holde meg hjemme hvis jeg ikke er på jobb, men må jo handle mat til hjemme[:D]

ORIGINAL: *cRispO**

Kom deg på butikken du, må jo ha mat[:D] Jeg syns også det er "lov" å gå tur o.l. når man er hjemme syk. Man må nesten se an litt hvorfor man er hjemme...

Ja, må jo ha mat [8D] Ja, det er vel låv.. men det komme jo ann på hvorfor man er hjemme ja.. Man går ikke ut om man har feber og slike ting.. Synes jeg iallefall.

Tusen takk du [:)]

De fleste som er sykemeldte går jo vanligvis på butikken selv (så sant det lar seg gjøre rent fysisk), så det skal du jo bare gjøre med god samvittighet![:)] 

ORIGINAL: *cRispO**

ORIGINAL: *venter87*

man trenger mat selv om man er syk eller i smerter!

jeg har en regel om og holde meg hjemme hvis jeg ikke er på jobb, men må jo handle mat til hjemme[:D]

Jeg bruker å holde meg hjemme jeg også.. Er aldri utenfor dør når jeg er hjemme fra jobb og er syk.
Synes det blir helt feil å dra ut da.. Hehe.. Men ja, må jo ha mat! [:)]

ORIGINAL: Bleiemos

De fleste som er sykemeldte går jo vanligvis på butikken selv (så sant det lar seg gjøre rent fysisk), så det skal du jo bare gjøre med god samvittighet![:)] 

Ja, jeg får bare ta meg en snartur på butikken! [:)]

ORIGINAL: Baby R

Synes det er stor forskjell på å gå til butikken og handle litt kontra være på jobb og skulle prestere i 8 timer

Ja, det er sant! [:)]

Må man så må man! Skjønner at du tenker sånn... gjør det jeg å. Men en tur på butikken gjør man jo ikke for gøy liksom...

ORIGINAL: Molly80

Må man så må man! Skjønner at du tenker sånn... gjør det jeg å. Men en tur på butikken gjør man jo ikke for gøy liksom...

Føler meg litt dum om jeg plutselig hadde møtt på en fra jobb liksom.. MenMen.. Jeg må jo igrunn få låv til å gå på butikken.. [:)]

Bare for å sette ting i perspektiv:

Om man er sykemeldt for et eller annet, ikke sykdom som feber e.l.

Går man ikke ut da???

Hadde jeg brukket foten hadde jeg hatt sjefsplassen i sola og bare godtet meg ute jeg da. Eller skal jeg sitte inne for at jeg er sykemeldt?

ORIGINAL: Baby R

Bare for å sette ting i perspektiv:

Om man er sykemeldt for et eller annet, ikke sykdom som feber e.l.

Går man ikke ut da???

Hadde jeg brukket foten hadde jeg hatt sjefsplassen i sola og bare godhet meg ut jeg da. Eller skal je sitte inne for at jeg er sykemeldt?

Når jeg var sykemeldt så gikk jeg på butikken, henta posten og slike ting.. Bura meg ikke inne nei.. Og synes heller ikke man skal gjøre det fordi om man er sykemeldt.. Så lenge det ikke er feber og slike ting man er sykemeldt for.
Skjønner deg [:)]

ORIGINAL: *FruDahlen*

(Jeg var sykemeldt forrige uke pga betennelse i albuen.
Var tilbake på jobb igår.. Det gikk forsåvidt helt greit.. Men idag våknet jeg og hadde vooondt igjen.. Sånn skikkelig vondt. Fikk beskjed av legen min (når jeg var der forrige uke) å ta 3 ibux (som en engangsdose) om jeg fikk vondt igjen.. Så jeg er ikke på jobb idag.. Jeg hadde ikke klart det uansett...)

Men.. Det jeg lurer på er om det er teit av meg å gå på butikken? For å kjøpe mat ja.. Ikke noe klesbutikk eller noe.
Eller skal jeg holde meg inne, i og med at jeg hjemme fra jobb liksom..
Teit spørsmål kanskje.. Men spør likevel jeg [8D]

Bare gå på butikken, du er jo ikke dårlig enn å ha vondt i albuen
Men håper du vet at du får ikke betalt for denne dagen om du ikke har sykemelding?
For det skal gå 16 dager etter du har vært sykemeldt før du kan bruke egenmelding.
Så ta enn tur til legen din å få sykemelding om du ikke har ordnet det alt.[:)]

klart du kan gå på butikken [:)] Har gått på butikken omtrent hver gang jeg har vært sykemeldt og jeg jobber på den butikken. Aldri vært noe problem [:)] 

Back
Topp