Se her..

x1xangelica

Elsker forumet
Lagde denne egentlig på generell, men tar det her og jeg..
Jeg var så nedfor den 11.09. for vi hadde brullypsdag og ingen ting skjedde[:(]
Men idag kom han på det og hadde så dårlig samvittighet.
Så da fikk jeg:
printer/scanner/kopimaskin i ett

og fotoapparat

og så var vi hos gullsmeden og designet ny giftering til meg.
Så nå får jeg giftering i hvitt gulll med diamanter og safirer, den er ikke rund men sånn "glatt", kjempe fin blir den[:D]
Får den ikke får i oktober da, siden de måtte lage den.
Men kan vente jeg[;)]

ååååå så skjønt... leste bare den første der det sto du hadde fått en prnter!!!! stakkars deg tenkte eg, men så leste eg lenger ned!!![:D] gud kor heldig du e[:)]

ORIGINAL: twgirly88

ååååå så skjønt... leste bare den første der det sto du hadde fått en prnter!!!! stakkars deg tenkte eg, men så leste eg lenger ned!!![:D] gud kor heldig du e[:)]

Hehe, fikk litt mer gitt[;)]

Så heldig du er! Men skulle bare mangle, siden han glemte bryllupsdagen! Spesiell dato dere har, spes med tanke på hvor du bor! [;)]

er litt spsielt ja, tror det blir litt rart å feire på selve dagen her[8|]

oi oi oi angelica sier jeg bare, å kaster en misunnelig blikk på diamantringen din[:D].. jeg fikk ikke noen diamantring i verken min fødselsdag eller ei bryllups dag, men til neste år skl vi feire 10 års dagen da forventer jeg noe bra![:)]

ORIGINAL: Arda`s-mamma

oi oi oi angelica sier jeg bare, å kaster en misunnelig blikk på diamantringen din[:D].. jeg fikk ikke noen diamantring i verken min fødselsdag eller ei bryllups dag, men til neste år skl vi feire 10 års dagen da forventer jeg noe bra![:)]

Vet jeg er litt bortskjemt. Pleier å få det til brullypsdagen, bursdag og jul. Hvis det ikke er noe annet jeg ønsker meg..
Også jeg som nesten aldri bruker smykker[8|] 

ORIGINAL: angelica

Vet jeg er litt bortskjemt. Pleier å få det til brullypsdagen, bursdag og jul. Hvis det ikke er noe annet jeg ønsker meg..

Hva sa hun marilyn monroe = diamonds is a girls best friend[;)][:D]selvom du ikke bruker smykker, kan du ta den på deg på begivenheter.fest/ o.sv

ORIGINAL: angelica

Hva sa hun marilyn monroe = diamonds is a girls best friend[;)][:D]selvom du ikke bruker smykker, kan du ta den på deg på begivenheter.fest/ o.sv

Jepp. Bruker når vi er på fest/selskaper osv da[;)]

Back
Topp