se her!!!!

evens mamma

Elsker forumet
Stakkars gutt [&o] Regner med at han er psykisk utviklingshemmed. Har jobbet med en jente med tourettes som hadde anfall som dette. Utrolig slitsomt for dem selv. Så jeg sier bare, stakkars [8|] Skal ikke si for sikkert at det er noe sånt med han, men det der virker ikke som et vanlig raseriutbrudd fra en gutt uten noen hjerneskade for å si det sånn[8|]

han er ikkje hjerneskadet...han har ad/hd....hyperaktiv

Det er det verste jegnoen gang har sett!
At det går ann... ja jeg håper ingen trenger å håndere slike barn!

I herrens navn.... den ungen der blir nok en morder når han blir eldre.. fy filler'n for en unge...
Må være skikkelig syk han??

ORIGINAL: mdguttimagen

han er ikkje hjerneskadet...han har ad/hd....hyperaktiv

ad/hd er en liten hjerneskade da [:D] Har jobbet med det og. Visste ikke at det var det han hadde. Broren til eksen min hadde ad/hd og kunne seriøst bli så ille. Var ikke sjelden han skadet mennesker rundt seg. Men det er heldigvis sjelden det blir så ille.

uff seriøst...broren min har aldri vært i nærheten av å oppføre seg sånt og har aldri skadet noen...men så går han på medisiner og har fått hjelp siden han var bitteliten... d e tøft å ha en som har ad/hd i familien...

Han stakkars broren til eksen min ble skikkelig dårlig av medisiner, følte at hodet skulle sprenge, så han nektet å ta medisiner. Hvis du da prøvde å få han til å ta det kom jo en av raserianfallene hans [8|] Flere ganger når jeg kom dit hadde moren blåveis, han kastet både kniv og saks etter broren sin (eksen min) osv. Han gjorde aldri meg noe, men det er kanskje fordi jeg respekterte han og oppførte meg som om han var som alle andre. Tror alt ble forsterket fordi det hjemmet der er veldig ustabilt og at han ikke trivdes der hjemme sammen med moren og broren. Veldig trist egentlig, fordi han egentlig kunne være en veldig hyggelig gutt. Godt det er bra med broren din, men skjønner at det er tøft [8|]

uff stakkars gutt...veldig trist at han ikkje får den hjelpen han trenger...

Ja, det er kjempe trist. Men vet at han har flyttet hjemmefra ihvertfall, og da regner jeg med at han har det bedre. For tror nok at alt annet enn å bo der hjemme er sunnere for han. Det gjorde han ikke godt. Har ikke noe kontakt med dem lenger, men håper alt går bra [:)]

Back
Topp