Se her

Rakel

Glad i forumet
Hvor mange her er det som skal ut i jobb rett etter nyttår??

Hvorfor har ikke flere giddet å svar på denne?? Ser mange har vært innom, men få som har svart[:'(]

[:'(]

Skal tilbake i april

permisjonen min er over idag...[:(] men skal jobbe litt før jul nå, etter jul blir jeg nok arbeidsledig...

ORIGINAL: Mariannek

Har allerede begynt å jobbe.

jeg og

Siden du spurte om de som skulle begynne å jobbe etter nyttår så svarte jeg ikke.

Så nå gjør jeg det. Skal begynne å jobbe i slutten av mars [:)]

Siden du spurte om de som skulle begynne å jobbe etter nyttår så svarte jeg ikke.

Permisjonen min går ikke ut før i slutten av mars, og etter det er det ikke helt sikkert hva jeg skal gjøre. Jeg vil helst gå hjemme, og det virker som jeg begynner og få med meg samboer på det. Ellers så er vi uansett avhengig av barnehageplass, noe jeg ikke tror vi får på den tiden, og jeg har absolutt IKKE lyst til å sende fra meg jenta mi.[:(]
Så satser på å bli hjemmemamma, tror det blir til det også.[;)]

permisjonen min har godt ut men ska ska ikke jobbe ennå.

Jeg  var inne å kikka fordi jeg var nysgjerrig, og svarte ikke fordi jeg skal ikke i jobb med det første.[;)]

permisjonen min går snart ut, men er for øyeblikket arbeidsledig..
Så da blir det i første omgang å være hjemme (syns det er litt godt også, siden snuppa er så liten enda..) og så blir det forhåpentligvis jobb og barnehageplass utpå vårparten[:)] Men må legge til at jeg ikke vil ha henne til dagmamma, så om vi ikke får barnehageplass, blir jeg hjemme til vi får. SElv om det kan bli trangt økonomisk..

Permisjonen min går ut i januar, men har ikke jobb. Regner med å begynne i joo til høsten igjen.Da vil begge jentene ha bhg plas...håpr jeg. Nå har ingen av de

Begyner rundt 10. mai jeg. Fått lov av sambo å gå hjemme til Sofie blir 1 år. Og får barnehageplass fra 1.mai, men må ha noen dager med tilvenning...[;)]

Men permisjonen min er ferdig 24.mars[:)]

Min permisjon varer til 11.februar om jeg ikke husker feil [;)]

Back
Topp