SE HER PLIZZZ!!!!

MiniMus

Forelsket i forumet
Hej Girls;=)

Snuppa mi er 5mnd og en uke,,og får mme og grøt om morgen+fruktmos;=)
Men tingen er i går kjøpte jeg sån ferdigbladet Mais-vellin i swe og lurer på sån når hun står opp på natta om jeg kan gi henne kun en flaske den ferdig blandet velling eller må hun ha litt av mme+litt av velling??????????????????Hun våkner veldig ofte om natta at jeg er helt ferdig!!Tips plizzz;=)

Takk Jenter:=)Ha fortsatt en meggggggga fin kveld;=)

Hun får mme,,men står du opp hver 2 time eller?????????????????????????????????????Trokke d!!!

[:-]

Vellig skal ikke gis før de er 6mndr..

Ta heller å gi henne mer mme[;)]

sikkert ikke lurt å venne henne til mer "heftig" mat om natta, fo rda venner kroppen hennes seg til det.. og det blir vanskelig å slutte med.. jeg har vel ikke så mye å komme med, siden hun sov rundt fra 1-2 mnd alderen, men pappa og mamma har hatt 6 barn som har vært oppe om natta, og det var siiiiste utvei å gi mat om natta. holdt seg til drikke.. lykke til da snuppa[:)] skjønner at du vil sov!!!

ORIGINAL: ¤Luga¤

[:-]

Vellig skal ikke gis før de er 6mndr..

Det er bare de som fullammer.. Her begynte vi rett på grøt når han var 3 mnd.. Nå skal han nesten bare ha grøt eller middag.. Drikker en flaske med mme i døgnet..

Jeg nattammet snuppa fram til hun var 5 mdn,for da var det slutt på meieriet her. Hun våknet forsatt om natten,og da fikk hun mme,nå sover hun nattenhjennom,og hvis hun våkner får hun vann. Hun er snart 9 mnd[;)] Så bare gi h*n mme du[;)]

Er dette alt hun spiser i løpet av en dag? "mme og grøt om morgen+fruktmos"

Syntes det hørtes litt lite ut da, her var det kun ett nattmåltid da hun va 5 mnd. ca 150 ml mme drakk hun da.

Gi henne kun mme/mm om natta og prøv heller med ett ekstra måltid på dagen. Gjerne midt på dag... Egentlig burde du søke råd hos helsesøster vedrørende dette med mat. Men uansett ... det er jo ikke uvanlig at babyer i den alderen, og enda mye eldre også, våkner flere ganger på natta for å få mat (mm eller mme). Forstår jo at det kan være slitsomt og at man kan lengte etter roligere netter og mer søvn selv, men slik er det å ha barn for mange. Sov heller det du kan når hun sover på dagtid.
Lykke til og ha en fin kveld du også!

Tror nok det holder me den vellinga... Men kan jo være ho får litt magevondt, siden det er første gang ho får den. [:)]

Men jeg ville heller introdusert den vellinga på dagtid.... Prøve å få henne til å spise mere på dagen Kanskje gi vellinga som det siste ho spiser føre natta?

Back
Topp