Dorothy_1 Gift med forumet 6 Nov 2005 #21 Opps.... Hadde visst rota litt med den termin visarn dær....... [:D]
~Kathrine~ Forumet er livet 6 Nov 2005 #22 Hepp Hepp [:D] Så koselig da...Gratulere så mye [;)] Lykke til med den lille i magen. Klem fra Kathrine
Hepp Hepp [:D] Så koselig da...Gratulere så mye [;)] Lykke til med den lille i magen. Klem fra Kathrine
Labben Elsker forumet 7 Nov 2005 #25 Gratulerer! Jeg har selv akkurat funnet ut at jeg er gravid, etter to års prøving. Jeg håper bare det går bra med oss!
Gratulerer! Jeg har selv akkurat funnet ut at jeg er gravid, etter to års prøving. Jeg håper bare det går bra med oss!
S sjaini Blir kjent med forumet 7 Nov 2005 #26 Gratulerer kjempe masse:)du har en spennende tid foran deg:)
O olsenbanden2 Betatt av forumet 9 Nov 2005 #29 gratulerer så mye, lykke til videre! Nå er jeg i uke 35, men det føles ikke lenge siden vi fikk den gledelige nyheten... det går fort! [;)]
gratulerer så mye, lykke til videre! Nå er jeg i uke 35, men det føles ikke lenge siden vi fikk den gledelige nyheten... det går fort! [;)]